Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

Exact Systems

Administracja biurowa, Kontrola Jakości

O Exact Systems

Firma Exact Systems działa od 2004 r. i jest obecnie czołowym dostawcą rozwiązań w zakresie kontroli jakości, czyli selekcji, naprawy i sortowania części, komponentów oraz wyrobów gotowych dla przedstawicieli branży motoryzacyjnej. Głównymi odbiorcami usług firmy są dostawcy i poddostawcy dla przemysłu motoryzacyjnego oraz producenci samochodów. Klientami firmy są również zakłady zajmujące się produkcją wielkoseryjną z branży elektronicznej, AGD oraz kosmetycznej. Obecnie poza Polską, spółka działa w jedenastu obszarach, m.in.  w Niemczech, Rosji, Czechach, Turcji, Słowacji, Rumunii, Węgrzech, Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii oraz w Chinach.



Firma kładzie duży nacisk na jakość świadczonych usług oraz na rzetelność i stabilność we współpracy ze swoimi kontrahentami. Współpraca z Exact Systems pomaga osiągnąć najwyższe standardy jakości oraz wspiera organizację procesów produkcyjnych.


Nasza Grupa Kapitałowa zatrudnia obecnie ponad 5000 osób, które deleguje do prac u swoich Klientów, korzystając z rozbudowanej struktury 35 biur operacyjnych na terenie całej Europy.


Jesteśmy zgranym, młodym i otwartym na rozwiązywanie wszelkich problemów zespołem profesjonalistów. Wyróżnia nas myślenie nastawione na jakość, a celem jest sukces naszych Klientów.


Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą naszej firmy: www.exactsystems.pl



Nowe OpinieDodaj

3.4
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Dobra atmosfera

Kontroler jakości
Pracowało mi się w tej firmie całkiem nieźle. Podobało mi się, że był elastyczny grafik, więc mogłem dopasować wszystko do siebie. Poza tym była tam ekipa młodych i pozytywnych ludzi, dzięki którym panowała przyjemna atmosfera. I co ważne, na pewno praca w Exact Systems nauczyła mnie, jak dobrze organizować czas pracy, co pewnie przyda mi się na przyszłość. Ostatecznie zmieniłem miejsce zatrudnienia, bo jednak ta firma nie dawała mi zbyt dużych możliwości rozwoju. Ale jak na taką pracę przejściową to byłem zadowolony.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: CzęstochowaTermin rozmowy: 10.2016
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Testy specjalistyczne
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Trafiły mi się i testy i rozmowa i nawet rozmowa po niemiecku/angielsku. Full pakiet co tylko się dało. Nie uważam, że to złe, nawet przeciwnie, przynajmniej jak już sobie kogoś tak sprawdzonego wybiorą to jest szansa, że obie strony będą zadowolone.

Testy "weryfikujące predyspozycje" nic trudnego, nie ma się czego bać. Rozmowy po angielsku i niemiecku wynikały z charakteru pracy, więc były nieuniknione i nie uważam, że to powód do stresu. Albo się umie mówić w tych językach albo nie. O coś jeszcze muszą zapytać, więc pytają o obsługę komputera, doświadczenie, dyspozycyjność i konkretne cechy, na których im zależy.