Exact Systems

Administracja biurowa, Kontrola Jakości

O Exact Systems

Firma Exact Systems działa od 2004 r. i jest obecnie czołowym dostawcą rozwiązań w zakresie kontroli jakości, czyli selekcji, naprawy i sortowania części, komponentów oraz wyrobów gotowych dla przedstawicieli branży motoryzacyjnej. Głównymi odbiorcami usług firmy są dostawcy i poddostawcy dla przemysłu motoryzacyjnego oraz producenci samochodów. Klientami firmy są również zakłady zajmujące się produkcją wielkoseryjną z branży elektronicznej, AGD oraz kosmetycznej. Obecnie poza Polską, spółka działa w jedenastu obszarach, m.in.  w Niemczech, Rosji, Czechach, Turcji, Słowacji, Rumunii, Węgrzech, Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii oraz w Chinach.



Firma kładzie duży nacisk na jakość świadczonych usług oraz na rzetelność i stabilność we współpracy ze swoimi kontrahentami. Współpraca z Exact Systems pomaga osiągnąć najwyższe standardy jakości oraz wspiera organizację procesów produkcyjnych.


Nasza Grupa Kapitałowa zatrudnia obecnie ponad 5000 osób, które deleguje do prac u swoich Klientów, korzystając z rozbudowanej struktury 35 biur operacyjnych na terenie całej Europy.


Jesteśmy zgranym, młodym i otwartym na rozwiązywanie wszelkich problemów zespołem profesjonalistów. Wyróżnia nas myślenie nastawione na jakość, a celem jest sukces naszych Klientów.


Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą naszej firmy: www.exactsystems.pl



Nowe OpinieDodaj

3.4
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Może być

2016-12-11
Kontrola jakości
Z tego co zauważyłem ludzie tutaj nie popadają ani w jedną ani w drugą skrajność. Ja też mam takie zdanie, że było może być. Czyli może być lepiej albo może być gorzej.

Firma średniak, ale przy doświadczeniu jakie można tu złapać wychodzą super. Za samo doświadczenie i atmosferę mogę im dać maksymalną ilość punktów. Inaczej wyglądała sprawa wynagrodzenia. Było bardzo dobre, ale mogło być lepsze. Gorzej ze szkoleniami, rozwojem i czasem pracy. Trzeba popatrzeć na to, że to praca na delegacji więc z work / life balance szału nie będzie.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

    Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

    Ocena pozytywna
    Ocena rozmowy:Pozytywna

    Specjalista ds. Obsługi Klienta (Praca)

    2016-12-10
    Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: CzęstochowaTermin rozmowy: 10.2016
    Proces rekrutacji: 3 etapy
    • Testy specjalistyczne
    • Spotkanie w firmie
    • Rozmowa w języku obcym
    Pytania dotyczące
    Sposób aplikowania
    • Strona internetowa firmy
    Ogólny komentarz

    Trafiły mi się i testy i rozmowa i nawet rozmowa po niemiecku/angielsku. Full pakiet co tylko się dało. Nie uważam, że to złe, nawet przeciwnie, przynajmniej jak już sobie kogoś tak sprawdzonego wybiorą to jest szansa, że obie strony będą zadowolone.

    Testy "weryfikujące predyspozycje" nic trudnego, nie ma się czego bać. Rozmowy po angielsku i niemiecku wynikały z charakteru pracy, więc były nieuniknione i nie uważam, że to powód do stresu. Albo się umie mówić w tych językach albo nie. O coś jeszcze muszą zapytać, więc pytają o obsługę komputera, doświadczenie, dyspozycyjność i konkretne cechy, na których im zależy.

    Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


    Pobierz Chrome


    Pobierz