Schneider Electric

Human Resources, Inżynieria / Konstrukcje, Sprzedaż, Księgowość / Audyt / Podatki

O Schneider Electric

Schneider Electric jest globalnym specjalistą w zarządzaniu energią i automatyce. W 2016 zanotowaliśmy przychody na poziomie 24,7 mld EUR. Obsługujemy klientów w ponad 100 krajach, pomagając im w bezpiecznym, niezawodnym, efektywnym i ekologicznym gospodarowaniu energią. Nasze zintegrowane rozwiązania zmieniają oblicze przemysłu i miast oraz wzbogacają ludzkie życie. W Schneider Electric nazywamy to #LifeIsOn.

W Polsce zatrudniamy ponad 1800 osób, nasze zespoły techniczne to rdzeń naszej działalności, która skupia się wokół rynków:

  • budownictwa mieszkaniowego i użytkowego
  • infrastruktury i obiektów użyteczności publicznej
  • przemysłu i produkcji
  • centrów danych i centrów sieciowych

Posiadamy również 5 zakładów produkcyjnych(Bukowno, Mikołów, Szczecinek, Świebodzice i Tychy) oraz 4 centra usług wspólnych obsługujące kilkadziesiąt krajów:

  • PASS - usługi HR
  • FiSS - obsługa księgowa
  • Global Marketing - usługi marketingowe
  • Nordic CCC - centrum obsługi klienta

Poznaj nas i naszych wspaniałych #SEGreatPeople lepiej, zobacz nasze biura, fabryki oraz wybrane obiekty, zrealizowane w Polsce i przekonaj się, że nasze innowa cyjne technologie z dziedziny zarządzania energią są wszędzie.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Super praca prawie pod każdym względem

2016-09-16
anonimowo
Nie da się tak żeby było idealnie, ale Schneider pretenduje do bycia ideałem pracodawcy. Mi bardzo nie odpowiadała lokalizacja i dojazdy do pracy na tyle, że skłoniło mnie to do poszukiwania innego miejsca dla siebie. Bez względu na to, będę mówić o Schneiderze dobrze. Zasłużyli na to w 100%!

Takie pakiety benefitów, taka atmosfera, takie dobre zarobki i zachowany work/life balance, tacy sympatyczni ludzie, rozwój to wszystko zasługuje na docenienie nawet przez byłych pracowników. Żeby mówić prosto z mostu powiem, że polecam ich mocno.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa
  • Wyjazdy integracyjne
  • Ubezpieczenia na życie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Specjalista ds. Administracji Personalnej (Praca)

2016-11-12
Branża: Human ResourcesMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 10.2016
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Języki obce, Obsługa programów, Inne
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Podobało mi się to jak była prowadzona ta rekrutacja. Widać, że szukają kogoś konkretnego. Ale od początku. Wszystko zaczęło się od ogłoszenia na portalu z ogłoszeniami o pracę i aplikacji. Następnie przyszła pora na rozmowę telefoniczną. Wiadomo, jak to rozmowa wstępna nie była zbyt długa. Kilka pytań i odpowiedzi o oczekiwaniach i doświadczeniu. A także sprawdzenie znajomości angielskiego w praktyce. Dopiero po tej części telefonicznej można się było dostać na rozmowę już taką twarzą w twarz. Ja na początku się zestresowałam, ale potem mi trochę przeszło. Tutaj też sprawdzali znajomość angielskiego i tym samym chyba odporność na stres ;) Do tego pytali o więcej konkretów z doświadczenia, wiedzę o prawie pracy, znajomość TETY i Office. Przedstawili jasno warunki, co mi się podobało.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz