Euroclear Bank

Logo Euroclear Bank
+ Dodaj opinię
Euroclear Bank Czy to Twoja firma?
Finanse / Bankowość

Euroclear Bank is people-oriented organisation with a renowned reputation in the global markets. As the trusted provider of post-trade services, Euroclear connects participants from across the globe and ensures the transfer of money and securities. You will become a part of an inspiring multicultural company that plays a key role in ensuring the stability and efficiency of financial markets globally. A place to be yourself, grow and thrive!

Rozmowy kwalifikacyjne w Euroclear Bank

(5)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

5 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: financial analyst

Rekrutacja odbyła się:grudzień 2017, Kraków

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Ta rekrutacja miała kilka etapów, dlatego trwało to trochę czasu. Na początku rozmowa przez telefon i od razu po angielsku. W Euroclear zależy im na znajomości języków, także bez tego nie ma co nawet próbować. Ja na szczęście dobrze znam angielski, więc sobie poradziłem. Pytania były w sumie oczywiste, czyli dlaczego chcę dla nich pracować, jakie mam doświadczenie itp. Potem zaprosili mnie na wypełnienie testu, który miał na celu sprawdzić moje kompetencje. Nie był taki trudny, więc dałem radę. I dopiero później jest zwyczajna rozmowa, ale też w dużej mierze po angielsku. Ale pytania znowu dosyć banalne, dotyczące tego jak wyobrażam sobie swoją zawodową przyszłość, jakie mam wobec nich oczekiwania i takie w tym stylu. Na koniec jeszcze usłyszałem co oni mogą mi zaoferować i jak właściwie miałaby wyglądać moja praca.

Rozwiń
Data dodania: 13.06.2018
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 1
nie

Aplikowałeś na: Client Service Specialist

Rekrutacja odbyła się:listopad 2016, Kraków

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Tutaj ludzie wypisują tyle etapów rekrutacji a ja tam byłam zwyczajnie na rozmowie. Nic żadnych testów nie miałam nawet rozmowa telefoniczna to było zwykłe "hej czy jesteś nadal zainteresowana, może byś przyszła na rozmowę?". W trakcie rozmowy pytali o wiele różnych rzeczy zaczynając od elastycznych godzin pracy czy mi będą pasowały, motywacji, chęci do pracy z klientem aż po zdolności komunikacyjne i chęć do rozmawiania przez telefon. Prawie wszystko po angielsku zgodnie z tym, że wymagali chociaż C1.

Rozwiń
Data dodania: 05.12.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 1
nie

Aplikowałeś na: Finance and Banking Operations Professionals

Rekrutacja odbyła się:lipiec 2016, Kraków

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Mi niestety nie udało się przebrnąć dalej. Tylko tak na dobrą sprawę pierwszy etap mogę opisać. To była rozmowa spotkanie u nich w firmie. Zgodnie z tym co opisują na swojej stronie to mogło być robione telefonicznie, ale u mnie nie było. Czuło się, że to jest rozmowa wstępna. Mało konkretnych pytań a te konkretne, które się pojawiły to o doświadczenie, zakres obowiązków itp. Tak to jak na bank dość luźna rozmowa o oczekiwaniach, zainteresowaniach, znajomościach branży, dyspozycyjności w różnych godzinach itp. Duża część rozmowy po angielsku żeby nie powiedzieć, że prawie cała. Trzeba sobie wcześniej sprawdzić jak opowiedzieć o doświadczeniu po angielsku jak się nie kojarzy jak się coś nazywa w tym języku. Taka moja dobra rada żeby się potem na rozmowie nie zamotać.

Rozwiń
Data dodania: 18.08.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Client Service Specialist (z angielskim)

Rekrutacja odbyła się:czerwiec 2016, Kraków

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 4

Moje relacja:

Zaczęło się dosyć typowo od rozmowy telefonicznej m.in. sprawdzającej znajomość angielskiego. Pytania o dyspozycyjność, czy nadal się szuka pracy, jakie się ma oczekiwania ew. dopytują o coś z CV. Jak się przejdzie przez tą część to robią coś na zasadzie assessment center tylko to się nazywa bodajże carrer day. Chodzi o to, że jednego dnia zbierają wszystkich i testują (znajomość angielskiego, umiejętności), rozmawiają (krótkie rozmowy rekrutacyjne) itp. Zaznaczyłam to jako assessment bo to najbardziej przypomina tą część sposobów rekrutowania. Ja miałam dwie rozmowy. Podstawa to znajomość angielskiego a tak z pytań to wszystkie najnormalniejsze i najzwyklejsze, które są zawsze i wszędzie.

Rozwiń
Data dodania: 28.06.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Client Service Specialist

Rekrutacja odbyła się:styczeń 2016, Kraków

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Nie wiedziałam ile etapów rekrutacji zaznaczyć, bo w Euroclear ten proces jest specyficzny. Najpierw jest rozmowa przez telefon, taka bardzo ogólna. Sprawdzają na ile się mówi po angielsku i w moim przypadku włosku, pytają o oczekiwania finansowe, możliwość pracy zmianowej w godzinach 8.00-20.00, jakie się ma doświadczenie. Jak to pójdzie dobrze, zapraszają kandydatów na tzw. "Carrer Day". I to właśnie ta skomplikowana część. W trakcie Carrer Day przechodzi się przez dwie rozmowy kwalifikacyjne - z przedstawicielem HR i z przełożonym. Do tego są testy kompetencyjne i językowe (u mnie właśnie test psychologiczny, z angielskiego oraz z włoskiego). Jest też możliwość obejrzenia biura. Trzeba się przygotować, że to faktycznie zajmuje cały dzień. Rozmowy były zagmatwane, słabo pamiętam pytania. Większość przewidywalna, więc nie ma się czego obawiać.

Rozwiń
Data dodania: 12.01.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.