ENEL-MED

Logo ENEL-MED
+ Dodaj opinię
Zdrowie / Farmaceutyka

ENEL-MED to ogólnopolska sieć placówek medycznych istniejąca od 1993 roku. Obecnie przedsiębiorstwo zarządza 20 placówkami i 2 szpitalami w Warszawie. Firma obsługuje ponad 300 tysięcy klientów indywidualnych oraz 147 tysięcy pacjentów z wykupionym abonamentem.

Rozmowy kwalifikacyjne w ENEL-MED

(6)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

6 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: asystentka stomatologiczna

Rekrutacja odbyła się:kwiecień 2018, Gdańsk

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Rekrutacja do Enel-Medu trochę mnie zaskoczyła, ale w gruncie rzeczy raczej pozytywnie. Widać, że profesjonalnie podchodzą do sprawy i do tego co robią. Składała się łącznie z trzech etapów, w tym dwóch rozmów, chociaż ostatnia to już była tylko formalność. Ale od początku. Najpierw dostałam do wypełnienia test dotyczący mojej wiedzy związanej z tym stanowiskiem. Tam były same konkrety i faktycznie rzeczy, które należałoby wiedzieć jeśli ktoś stara się o taką pracę. To moim zdaniem na plus. Po wypełnieniu przeze mnie testu mieli odezwać się kilka dni później i tak też się stało. Wtedy zaprosili mnie na rozmowę z moim potencjalnym, bezpośrednim przełożonym. W tym wypadku również było fachowo – pani była miła, ale konkretna, porozmawiałyśmy trochę o moim doświadczeniu, poprzednich miejscach pracy i ponownie wiedzy o tym zawodzie. A na koniec odbyła się jeszcze jedna rozmowa, tym razem z dyrektorem placówki, ale jak już napisałam – wydaje mi się, że to była już tylko formalność.

Rozwiń
Data dodania: 04.06.2018
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Konsultant ds. obsługi klienta (recepcja)

Rekrutacja odbyła się:luty 2017, Łódź

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Rekrutacja wyglądała ok ciekawa jestem jak wygląda praca, bo nie zaczęłam tam pracować po rozmowie kwalifikacyjnej. To już nie wynikało z tego, że nie chciałam i mi się coś nie spodobało tylko zwyczajnie tak wyszło. Rozmowa moim zdaniem była przeprowadzona kompetentnie i nawet mi się oferta spodobała, bo mi wszystko co powinno się przedstawić przedstawili. Miło było i nie czułam się jak na przesłuchaniu mimo, że musiałam odpowiedzieć na kilka pytań. Rozmowę telefoniczną nie wiem kto prowadził, ale rozmowę w biurze prowadził menadżer tego się dowiedziałam na spotkaniu. Stresujący moment dla mnie w trakcie tej rekrutacji to było odpowiadanie na pytania po angielsku.

Rozwiń
Data dodania: 10.02.2017
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Konsultant ds. obsługi klienta

Rekrutacja odbyła się:sierpień 2016, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Dwa etapy typowo rozmowa telefoniczna i spotkanie. Sprawdzali na ile znam angielski, czy to jest na tyle komunikatywnie ile oni potrzebują. Pytania na pewno były na temat doświadczenia w obsłudze klienta, na temat oczekiwań i umiejętności (obsługa komputera, ms office itp). Tłumaczyli co powinni o pracy firmie i zasadach zatrudniania. Jak dla mnie wszystko przebiegało jak powinno. Szkoda, że wtedy w końcu pracy nie dostałam, bo ofertę mieli bardzo dobrą. Do rekrutacji nie można było mieć żadnych zarzutów. Nawet jak się nie wie jak to może wyglądać przy innych stanowiskach ile jest etapów itp. to zdaje się, że oni mają całą informację o rekrutacji na stronie. Taka mała porada

Rozwiń
Data dodania: 21.11.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 1
nie

Aplikowałeś na: Młodszy Konsultant Call Center

Rekrutacja odbyła się:listopad 2016, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Rozmowa na to stanowisko była w porządku :) Nie czuło się żadnego stresu i jak wyszłam stamtąd to z poczuciem, że wiem dokładnie co proponują i jak ma wyglądać praca :) Wszystko po kolei mi wytłumaczyli na temat zatrudnienia i obowiązków. Jak coś nie zrozumiałam to był czas na pytania :) Oni (2 osoby jedna to chyba szef call center a druga to ktoś z personalnego) pytali mnie o dyspozycyjność w sensie ile godzin tygodniowo mogę przychodzić. O studia czyli co studiuję i czy zaocznie czy dziennie. Czy lubię rozmawiać przez telefon. Czy chcę się uczyć i czemu chcę podjąć taką pracę. Czy znam angielski i czy mogę w razie potrzeby wytłumaczyć coś po angielsku. A na koniec zapytali mnie czy to ma być dla mnie praca na dłużej :)

Rozwiń
Data dodania: 07.11.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Kupiec

Rekrutacja odbyła się:wrzesień 2016, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Brałem udział w tej rekrutacji u nich na kupca. Rozmowa jak to rozmowa kwalifikacyjna dużo pytań do mnie i czas na pytania ode mnie do nich. Oni się mnie pytali jakie mam doświadczenie w pracy w zakupach czy robiłem też negocjacje cenowe i jakie studia skończyłem. Kiedy mogę zaczynać i czy wcześniej miałem do czynienia z rynkiem medycznym i czy umowa na zastępstwo mi pasuje. Ja się ich zapytałem o finanse i o to co oferują pracownikom. Moim zdaniem rozmowa bardzo normalna. Nie mam żadnych uwag

Rozwiń
Data dodania: 06.09.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie 1

Aplikowałeś na: Pracownik Recepcji

Rekrutacja odbyła się:listopad 2014, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Nie wiem czy tej rekrutacji należy się pozytywna opinia, ale na negatywną też nie do końca zasłużyli. Do rzeczy - byłam na rozmowie, która zaczęła się od testu abcd, na który było zdecydowanie za mało czasu. Później faktycznie przeszli do rozmowy - mnóstwo pytań o doświadczenie, wykształcenie, zalety i wady, znajomość angielskiego, obsługę programów - o co tylko się dało. Potem kolejne zadanie - mało czasu na przygotowanie - dostałam jakieś informacje na kartkach, które miałam przeczytać a później udawać, że rozmawiam z pacjentem wg tych wytycznych. Pacjent z założenia miał być niezadowolony, więc sprawa już była utrudniona. Ostatnia część to test z angielskiego w miarę łatwy. Wszystkie te elementy robią jednego dnia, więc trzeba się przygotować na dłuższe posiedzenie.

Rozwiń
Data dodania: 28.02.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie 1

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.