ENEL-MED

Farmaceutyka / Medycyna

O ENEL-MED

ENEL-MED to ogólnopolska sieć placówek medycznych istniejąca od 1993 roku. Obecnie przedsiębiorstwo zarządza 20 placówkami i 2 szpitalami w Warszawie. Firma obsługuje ponad 300 tysięcy klientów indywidualnych oraz 147 tysięcy pacjentów z wykupionym abonamentem.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Ciekawa praca, ale niska pensja

anonimowo
Praca na początek i chyba tyle, przynajmniej jak ja tam pracowałam. Można podłapać trochę doświadczenia i to największy plus. Fajni byli też ludzie, dobrze nam się wszystkim współpracowało. Ale to chyba tyle z zalet, bo najgorsza była kwestia wynagrodzenia. Płacili mało i może komuś na początku drogi zawodowej to wystarczy, ale później to już wątpię. Zresztą możliwość rozwoju i tak była ograniczona, więc nie można było tam liczyć na zbyt wiele. Dlatego też popracowałam chwilę w Enel-Medzie i potem znalazłam coś innego.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Konsultant ds. obsługi klienta (recepcja) (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: ŁódźTermin rozmowy: 2.2017
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Rekrutacja wyglądała ok ciekawa jestem jak wygląda praca, bo nie zaczęłam tam pracować po rozmowie kwalifikacyjnej. To już nie wynikało z tego, że nie chciałam i mi się coś nie spodobało tylko zwyczajnie tak wyszło.

Rozmowa moim zdaniem była przeprowadzona kompetentnie i nawet mi się oferta spodobała, bo mi wszystko co powinno się przedstawić przedstawili. Miło było i nie czułam się jak na przesłuchaniu mimo, że musiałam odpowiedzieć na kilka pytań.

Rozmowę telefoniczną nie wiem kto prowadził, ale rozmowę w biurze prowadził menadżer tego się dowiedziałam na spotkaniu. Stresujący moment dla mnie w trakcie tej rekrutacji to było odpowiadanie na pytania po angielsku.