DPD Polska

Transport / Logistyka

O DPD Polska

DPD Polska jest największą firmą kurierską w Polsce. Stawiamy na ciągły rozwój i przemyślane inwestycje chcemy bowiem spełniać oczekiwania naszych Klientów, a naszym Pracownikom zapewniać stabilne i przyjazne miejsce pracy, pozwalające realizować aspiracje zawodowe.

Mamy ponad 26 000 Pracowników na świecie.

Zatrudniamy w Polsce 9000 Pracowników i Współpracowników.

Doręczamy 110 mln paczek rocznie.

Mamy 25% udział w rynku.

Działamy na polskim rynku od ponad 26 lat.

Z Tobą

Naszą ambicją jest pozycja "Pracodawcy z Wyboru". Szukamy osób, które świadomie wybierają DPD Polska na swojego Pracodawcę.

Poszukujemy osób zaangażowanych i wykwalifikowanych, dzięki którym będziemy wspólnie budować sukces naszej firmy.

Jesteśmy otwarci zarówno na osoby dojrzałe, doświadczone, specjalistów, jak i młodych, ambitnych ludzi, którzy są dopiero na początku swojej drogi zawodowej.

Chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniami ze wszystkimi osobami, które rozpoczynają pracę w strukturach naszej Firmy.

Zatrudniamy Pracowników i Specjalistów do zespołów operacyjnych i sprzedażowych (zlokalizowanych na terenie całego kraju) oraz do zespołów centralnych takich jak: Jakość, Bezpieczeństwo, Administracja, HR, Finanse, IT, Projekty Strategiczne, Marketing, Contact Center (zlokalizowanych głównie w Warszawie).



Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Bardzo dobre zarobki jak na kuriera

2017-01-09
Kurier
Trzeba przyznać że bardzo dobre zarobki oferowali jak za pracę kuriera. Z godzinami pracy nie było najlepiej bo się pracowało nie po 8 tylko z reguły dużo więcej godzin ale jak to mówią coś za cos. Tak bardzo te godziny mi nie przeszkadzały skoro wszystko inne było ok.

Zadnych problemów z rozliczeniem wypłatami itp. Szybciej z klientami co marudzą i przekładają godziny dostaw. Firma za klientów odpowiadać nie może nigdy nie wiadomo kto się trafi. Praca w porządku tak jak było powiedziane na rozmowie tak wyglądało w praktyce.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Narzędzia pracy
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Asystent Contact Center (Praca)

2017-04-06
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 3.2017
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Obsługa programów
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Spotkanie rekrutacyjne miłe, pytań niezbyt dużo jak na moje oko. Podobało mi się, że tak konkretnie i bezproblemowo przeprowadzona rekrutacja

1. Czy mogę pracować na zmiany w godzinach 8-20?
2. Czy umiem obsługiwać programy takie jak ms office?
3. Czy lubię rozmawiać z ludźmi?
4. Czy łatwo nawiązuje kontakt z ludźmi?
5. Od kiedy mogę być dyspozycyjna?
6. Jakie mam oczekiwania?
7. Czy chce się uczyć?

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz