DPD Polska

Transport / Logistyka

O DPD Polska

DPD Polska jest największą firmą kurierską w Polsce. Stawiamy na ciągły rozwój i przemyślane inwestycje chcemy bowiem spełniać oczekiwania naszych Klientów, a naszym Pracownikom zapewniać stabilne i przyjazne miejsce pracy, pozwalające realizować aspiracje zawodowe.

Mamy ponad 26 000 Pracowników na świecie.

Zatrudniamy w Polsce 9000 Pracowników i Współpracowników.

Doręczamy 110 mln paczek rocznie.

Mamy 25% udział w rynku.

Działamy na polskim rynku od ponad 26 lat.

Z Tobą

Naszą ambicją jest pozycja "Pracodawcy z Wyboru". Szukamy osób, które świadomie wybierają DPD Polska na swojego Pracodawcę.

Poszukujemy osób zaangażowanych i wykwalifikowanych, dzięki którym będziemy wspólnie budować sukces naszej firmy.

Jesteśmy otwarci zarówno na osoby dojrzałe, doświadczone, specjalistów, jak i młodych, ambitnych ludzi, którzy są dopiero na początku swojej drogi zawodowej.

Chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniami ze wszystkimi osobami, które rozpoczynają pracę w strukturach naszej Firmy.

Zatrudniamy Pracowników i Specjalistów do zespołów operacyjnych i sprzedażowych (zlokalizowanych na terenie całego kraju) oraz do zespołów centralnych takich jak: Jakość, Bezpieczeństwo, Administracja, HR, Finanse, IT, Projekty Strategiczne, Marketing, Contact Center (zlokalizowanych głównie w Warszawie).



Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Bardzo dobre zarobki jak na kuriera

2017-01-09
Kurier
Trzeba przyznać że bardzo dobre zarobki oferowali jak za pracę kuriera. Z godzinami pracy nie było najlepiej bo się pracowało nie po 8 tylko z reguły dużo więcej godzin ale jak to mówią coś za cos. Tak bardzo te godziny mi nie przeszkadzały skoro wszystko inne było ok.

Zadnych problemów z rozliczeniem wypłatami itp. Szybciej z klientami co marudzą i przekładają godziny dostaw. Firma za klientów odpowiadać nie może nigdy nie wiadomo kto się trafi. Praca w porządku tak jak było powiedziane na rozmowie tak wyglądało w praktyce.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Narzędzia pracy
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Asystent Contact Center (Praca)

2017-04-06
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 3.2017
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Obsługa programów
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Spotkanie rekrutacyjne miłe, pytań niezbyt dużo jak na moje oko. Podobało mi się, że tak konkretnie i bezproblemowo przeprowadzona rekrutacja

1. Czy mogę pracować na zmiany w godzinach 8-20?
2. Czy umiem obsługiwać programy takie jak ms office?
3. Czy lubię rozmawiać z ludźmi?
4. Czy łatwo nawiązuje kontakt z ludźmi?
5. Od kiedy mogę być dyspozycyjna?
6. Jakie mam oczekiwania?
7. Czy chce się uczyć?