Coface

Finanse / Ekonomia, Sprzedaż, Ubezpieczenia

O Coface

Grupa Coface to jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm branży ubezpieczeniowej. Od 70 lat zapewnia przedsiębiorstwom ochronę przed ryzykiem braku płatności.

Firma zatrudnia ponad 4400 specjalistów w 200 krajach. Dzięki tym specjalistom możliwe jest przewidywanie i ocenianie ryzyka, co pozwala na podejmowanie właściwych decyzji na każdym etapie współpracy handlowej.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Mogę śmiało polecić!

Anonimowo
Trafiłem do tej firmy niemalże prosto po studiach i to co mi się bardzo podobało to to, że mogłem się tam naprawdę rozwijać. Coface oferuje możliwość zdobycia sporego doświadczenia, co sprawia, że jest to idealne miejsce pracy na początek kariery zawodowej. Płaca jest całkiem niezła, poza tym pracownicy otrzymują benefity w postaci opieki medycznej oraz karty multisport. Ludzie pracujący tu są bardzo mili i pomocni, dzięki czemu panuje tu fajna, przyjazna atmosfera. Jeśli chodzi o godziny pracy to są one dość elastyczne co czasami zdecydowanie ułatwia życie.
Minusy jakie zaobserwowałem pracując tam to momentami zbyt duża korporacyjność, problemy z zarządzaniem oraz największy minus czyli to, że nie inwestuje się tu zbytnio w pracowników z dobrymi wynikami. Przez to można się czasem poczuć niedocenionym. Myślę jednak, że są to rzeczy, które przy odrobinie ciężkiej pracy można naprawić, a plusów jest na tyle dużo, że ja bym polecił pracę w Coface.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Doradca Klienta Biznesowego (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: PoznańTermin rozmowy: 2.2016
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Testy online
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Kursy/Certyfikaty, Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie, Inne
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Pierwsza rozmowa z działem HR odbywała się przez telefon. Trwała około 30 minut, dlatego najpierw zadzwonili, żeby się umówić na odpowiedni dzień i godzinę. Zresztą uważam to za bardzo profesjonalne podejście, bo wiadomo, że nie każdy może mieć czas na pół godziny gadania w danej chwili.

Rozmowa telefoniczna dotyczyła zweryfikowania CV, czyli pytania opierały się głównie na udzielaniu szczegółowych informacji na temat wykształcenia, doświadczenia, znajomości angielskiego i obsługi programów. Zanim skończyliśmy rozmawiać, pani mnie poinformowała, że proszą o wypełnienie formularza online. Formularz miał podobno zbadać moje predyspozycje zawodowe.

Rozmowa druga odbywała się już w firmie. Początek to opowiadanie o codziennym funkcjonowaniu placówki i o warunkach zatrudnienia. Następnie potencjalny szef zadawał mi pytania merytoryczne, dotyczące mojej wiedzy o zasadach sprzedaży czy negocjowania. Zresztą na koniec miałem z nim negocjować jak z klientem.