Coface

Finanse / Ekonomia, Sprzedaż, Ubezpieczenia

O Coface

Grupa Coface to jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm branży ubezpieczeniowej. Od 70 lat zapewnia przedsiębiorstwom ochronę przed ryzykiem braku płatności.

Firma zatrudnia ponad 4400 specjalistów w 200 krajach. Dzięki tym specjalistom możliwe jest przewidywanie i ocenianie ryzyka, co pozwala na podejmowanie właściwych decyzji na każdym etapie współpracy handlowej.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Ja oceniam Coface jako dobrą firmę

2016-04-18
Specjalista ds. Sprzedaży/obsługi klienta
Jak pracowałam w Coface to była jedna z lepszych firm w tej branży. Przynajmniej tak mi się wydawało. Na ten przykład dobrze płacili i dostawało się dodatkowe profity u mnie to była karta sportowa i prywatna opieka medyczna.

Poza oczywistymi rzeczami, czyli że można było zdobyć fajne doświadczenie, pozytywnie wspominam atmosferę w biurze, szkolenia jakie nam robili, godziny pracy no i współpracowników.

Nie podobało mi się, że jest tak korporacyjne chyba się nie nadaje do pracy w korporacji. U mnie to był główny powód do odejścia.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Doradca Klienta Biznesowego (Praca)

2016-01-20
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: PoznańTermin rozmowy: 2.2016
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Testy online
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Kursy/Certyfikaty, Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie, Inne
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Pierwsza rozmowa z działem HR odbywała się przez telefon. Trwała około 30 minut, dlatego najpierw zadzwonili, żeby się umówić na odpowiedni dzień i godzinę. Zresztą uważam to za bardzo profesjonalne podejście, bo wiadomo, że nie każdy może mieć czas na pół godziny gadania w danej chwili.

Rozmowa telefoniczna dotyczyła zweryfikowania CV, czyli pytania opierały się głównie na udzielaniu szczegółowych informacji na temat wykształcenia, doświadczenia, znajomości angielskiego i obsługi programów. Zanim skończyliśmy rozmawiać, pani mnie poinformowała, że proszą o wypełnienie formularza online. Formularz miał podobno zbadać moje predyspozycje zawodowe.

Rozmowa druga odbywała się już w firmie. Początek to opowiadanie o codziennym funkcjonowaniu placówki i o warunkach zatrudnienia. Następnie potencjalny szef zadawał mi pytania merytoryczne, dotyczące mojej wiedzy o zasadach sprzedaży czy negocjowania. Zresztą na koniec miałem z nim negocjować jak z klientem.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz