Carlson Wagonlit Travel

Finanse / Ekonomia, Marketing / Reklama / PR, Turystyka / Gastronomia / Hotelarstwo

O Carlson Wagonlit Travel

Carlson Wagonlit Travel (CWT) is the leading business travel management provider worldwide. More than 50,000 companies in more than 150 countries and territories use the extensive service portfolio of CWT and its partners. CWT creates travel policies, optimises processes, supports companies in negotiations with suppliers and handles everyday travel management. In offering this portfolio, Carlson Wagonlit Travel acts as a long-term travel management partner to its clients, committed to deliver unparalleled service and unlocking maximum economic value. The understanding of their clients’ unique business models, company cultures and travel needs enables Carlson Wagonlit Travel – the global market leader – to deliver true knowledge and expertise in each step of the travel management process, with the overall aim always being the improvement of results. Facts & Figures: - Present in more than 150 countries and territories - 22,000 employees - A diverse client portfolio of large corporations, small and mid-sized companies, government institutions and non-governmental organizations. Clients include more than half of the Fortune Global 100 companies - US$ 27.8 billion 1 in annual sales of wholly owned operations and joint ventures in 2008 - Over 55 million on- and offline transactions annually - A leading travel management company.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Ciekawa firma i dobre zarobki

anonimowo
Carlson Wagonlit Travel to dobry pracodawca. Podobały mi się w tej firmie i atmosfera i elastyczne godziny pracy. Na osobne słowo zasługują zarobki. Moim zdaniem wysokie, ale wiem że nie tylko ja tak uważałam. Poza tym dodatkowo dawali też parę ciekawych benefitów, więc i socjal trzymał poziom. Widać, że zależy im na tym, żeby pracownicy byli zadowoleni, więc to im się bardzo chwali. Czasem trafiały się też jakieś szkolenia, więc rozwijać też się można było. Z awansem było już trochę gorzej, ale jak tam pracowałam to się szczególnie na to nie nastawiałam. Grunt, że zdobyłam tam duże doświadczenie i niezłe pieniądze. W związku z tym moja opinia o tej firmie jest jak najbardziej pozytywna.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa
  • Elastyczny czas pracy
  • Dofinansowanie posiłków
  • Ubezpieczenia na życie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Konsultant ds. podróży biznesowych (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 11.2016
Proces rekrutacji: 4 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Testy specjalistyczne
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Obsługa programów, Inne
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Rekrutacja skomplikowana i praktycznie cała od początku do końca po angielsku. Pierwszy etap to po zaaplikowaniu rozmowa telefoniczna. Tu pierwszy raz sprawdzają znajomość angielskiego i pytają o parę pojedynczych rzeczy z cv. Drugi etap to test językowy i częściowo można powiedzieć, że z podstawowej wiedzy o turystyce. W pracy potem się przydaje jak się kojarzy nazwy lotnisk itp. Trzeba napisać coś po angielsku żeby zobaczyli, że też pisanie się ogarnia a nie tylko mówienie. Rozmowa kwalifikacyjna to tak na dobrą sprawę dopiero trzeci etap. Tak samo prawie cała jest po angielsku a pytania są takie proste i ogólne. Trzeba w trakcie odegrać scenkę na zasadzie jakbyś się zachował jakby dzwonił telefon i klient miałby problem.