Dixons Retail SSC

Finanse / Ekonomia, Nowe technologie / IT
brak

O Dixons Retail SSC

Dixons Carphone plc is Europe’s leading specialist electrical and telecommunications retailer and services company.


We employ over 40 000 people in 13 countries in our stores of various brands (PC World, Currys, Carphone Warehouse in the UK & Ireland, Elkjop, Lefdal, Phone House in Scandinavian countries, Kotsovolos in Greece).


Dixons Retail Shared Service Centre in Brno, Czech Republic provides a wide range of finance, business administration, logistics, IT and HR services for the Dixons Carphone Group’s UK & Ireland and Nordic Retail businesses.


 


Why should you work at Dixons?



  • Modern office right in the city centre with an amazing terrace;

  • Training & development program;

  • Many career growth opportunities;

  • Informal yet professional working environment;

  • Great team consisting of 400 employees, 20 different nationalities;

  • Rich pack of benefits (chill out zone with playstation & wii, massages and fruit days included);

  • Plenty of social events and charity activities (boat party, ice hockey tournament, summer BBQ and much more :)


 How do we imagine you?



  • Friendly and easy-going team player;

  • You like to play wii and playstation sometimes and do enjoy company social events;

  • You are detail-oriented and keen on administration;

  • You are not afraid of Excel and numbers;

  • Great customer service is very important to you;

  • You speak English fluently;

  • Knowledge of some Nordic language is a plus;

  • Background in finance and accounting is an advantage.


How to become part of our team?



  • Send us your CV via email to [email protected] or apply for an open position on our career website;

  • We will contact you via phone or email and let you know the possibilities;

  • HR person will schedule an interview with you and Team Leader/Manager;

  • We will call you the feedback within one week (always).


We offer part-time, full-time jobs, internships and diploma thesis.


Find out more on our career pages: http://www.dixonsretailssc.cz/


START YOUR CAREER AT DIXONS!

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

HR Administrator (Praca)

2016-01-14
Branża: Human ResourcesMiejsce: BrnoTermin rozmowy: 1.2016
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania, Sukcesy i Porażki
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Inne
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Po przesłaniu swojej aplikacji dostałam odpowiedź e-mailem, że są zainteresowani i rozpatrzą moją kandydaturę na to stanowisko. Kilka dni później zadzwonili ze wstępnym wywiadem, chcieli go przeprowadzić telefonicznie. Było mi wyjątkowo na rękę, bo nie musiałam jechać do Brna. Ze względu na międzynarodowość firmy, wszystko odbywało się po angielsku. Z tego co pamiętam, pytali mnie o wcześniejszą pracę w Polsce i w UK, o znajomość kultury Brytyjczyków. Miałam też powiedzieć, od kiedy mogłabym zacząć.

Potem zaprosili mnie na rozmowę w siedzibie w jakimś nieco późniejszym okresie. Rozmawiały ze mną dwie osoby, dziewczyna z HR i szefowa HR. Zadawały różne pytania, np. jakie mam doświadczenie w pracy w CC, dlaczego chcę zmienić miejsce zamieszkania, czego oczekuję od tej pracy, jaki był mój największy sukces itp. Po tygodniu oddzwonili, że jednak dziękują, ale dobrze, że w ogóle dają znać.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz