Capgemini Polska Sp. z o.o.

Logo Capgemini Polska Sp. z o.o.
+ Dodaj opinię
Capgemini Polska Sp. z o.o. Czy to Twoja firma?
501+

Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej, którego celem jest wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań oraz udostępnienie całej gamy nowych możliwości klientom w rozwijającym się informatycznym świecie cyfryzacji, chmury i platform. Capgemini umożliwia organizacjom realizację ich ambicji biznesowych, udostępniając szereg usług, od strategii po działalność operacyjną.

Rozmowy kwalifikacyjne w Capgemini Polska Sp. z o.o.

(12)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

12 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
92%
0%
8%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Stażysta Customer Care Department

Rekrutacja odbyła się:luty 2016, Kraków

PRAKTYKA STAZ
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Zaaplikowałem na staż Career kick-off w dziale Customer Care Department. Zadzwonili do mnie ze wstępną rozmową telefoniczną. Nie byłem przygotowany na rozmowę po angielsku, ale rzeczywiście pani prowadząca rekrutację zadała mi dwa pytania w tym języku. Co mnie zmotywowało do wysłania zgłoszenia i czym się interesuje. Poza tym były pytania po polsku o plany na przyszłość, dyspozycyjność i oczekiwania. Niecały tydzień później dostałem odpowiedź, że przechodzę dalej i dlatego chcą się ze mną spotkać. Tutaj zaczęło się od opowiadania jak wygląda program stażowy, że trwa pół roku, minimum 30 godzin w tygodniu i że jest międzynarodowe środowisko pracy. Zapytali mnie też o dyspozycyjność, czego chce się nauczyć, czemu wybrałem ich firmę i czemu chcę się rozwijać w tym kierunku.

Rozwiń
Data dodania: 09.02.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 2
nie

Aplikowałeś na: Doradca Klienta

Rekrutacja odbyła się:luty 2012, Katowice

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Najpierw dzwoni osoba z HR, która informuje, że CV zostało wstępnie pozytywnie rozpatrzone i proponuje termin krótkiej rozmowy z kimś także z HR (często od razu na następny dzień). Z tego co się zorientowałam większość rozmów jest po angielsku, ale pytanie nie są trudne - są pytania o pojęcia techniczne (ale bardzo podstawowe typu USB) oraz standardowo o wcześniejsze doświadczenie zawodowe. Jeśli ta część poszła dobrze, następny krok to rozmowa już w siedzibie firmy. Rozmowa w firmie jest klasyczna - o doświadczenie zawodowe, o pełnione wcześniej obowiązki... Potem jest jeszcze techniczny test i kilka zadań do rozwiązania na komputerze. Ja dostałam odpowiedź po kolejnych 2 tygodniach.

Rozwiń
Data dodania: 22.10.2015
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 5
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.