Burda Media Polska

Marketing / Reklama / PR, Media / Sztuka / Rozrywka

O Burda Media Polska

Burda Media to niemiecka spółka mediowa, która działa obecnie w 18 krajach na całym świecie. Polski oddział firmy istnieje od 1989 roku - wydaje ponad 40 magazynów, zarządza 20 platformami internetowymi, jest producentem eventów i programów telewizyjnych oraz właścicielem wydawnictwa custom publishing. Do Burda Media należą m.in. takie tytuły jak Elle, Claudia, Gala, InStyle, Glamour czy National Geographic.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Pozytywne miejsce, pod wieloma względami naprawdę dobry wybór

2016-08-23
Redaktor
Nie powiem, że było idealnie, ponieważ nie było, nie zmienia to jednak faktu, że Burda daje bardzo dużą szansę rozwoju. Nie mam tu na myśli awansu, lecz rozwój osobisty. Tak duże wydawnictwo tworzy tyle różnych tytułów, że każdy może znaleźć tutaj coś dla siebie, coś w czym czuje się naprawdę dobrze.

Na pracę w redakcji finansowo wyglądało to dobrze zwłaszcza, jeżeli weźmie się pod uwagę również benefity pozapłacowe, w tym darmowe gazety, pakiet medyczny czy kartę sportową.

Patrząc na atmosferę również mam wrażenie, że mimo ich wielkości wyglądało to bardzo pozytywnie. Praca redaktora była taka jak powinna być, realizowałam swoje obowiązki.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa
  • Bony / bilety / zniżki

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Stażystka (Praktyka/Staż)

2016-11-19
Branża: Administracja biurowaMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 9.2016
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Zainteresowania
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów
Kariera
Kariera:Cele zawodowe, Twoje oczekiwania
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Stwierdziłam, że doświadczenie i to jeszcze z takiego wydawnictwa zawsze może się przydać. Dlatego zdecydowałam się najpierw zaaplikować i później zgodziłam się pójść na rozmowę. Od początku wiedziałam, że to będzie bezpłatny staż. Chyba nawet w tytule ogłoszenia o tym napisali żeby nie było wątpliwości.

Ja się podczas tej rozmowy stresowałam i przez to wydaje mi się, że wszystkiego nie pamiętam. Zapamiętałam, że mnie pytali co bym chciała robić zawodowo w przyszłości, czego chcę się nauczyć jeżeli mnie przyjmą na ten staż, gdzie się widzę za parę lat, czym się interesuje, czy wiem co jest teraz modne, czy przeglądam jakieś portale albo gazety związane z tą tematyką, ile godzin tygodniowo jestem dostępna i kiedy teoretycznie mogłabym zaczynać. Jeszcze raz podkreślili, że staż jest bezpłatny, trwa 3 miesiące i opowiedzieli na czym będzie polegać. Także rozmowa była moim zdaniem ok.