Burda Media Polska

3.6Pokaż więcej
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

O Burda Media Polska

Burda Media to niemiecka spółka mediowa, która działa obecnie w 18 krajach na całym świecie. Polski oddział firmy istnieje od 1989 roku - wydaje ponad 40 magazynów, zarządza 20 platformami internetowymi, jest producentem eventów i programów telewizyjnych oraz właścicielem wydawnictwa custom publishing. Do Burda Media należą m.in. takie tytuły jak Elle, Claudia, Gala, InStyle, Glamour czy National Geographic.

Nowe OpinieDodaj

3.8

Pozytywne miejsce, pod wieloma względami naprawdę dobry wybór

2016-08-23
Redaktor
Nie powiem, że było idealnie, ponieważ nie było, nie zmienia to jednak faktu, że Burda daje bardzo dużą szansę rozwoju. Nie mam tu na myśli awansu, lecz rozwój osobisty. Tak duże wydawnictwo tworzy tyle różnych tytułów, że każdy może znaleźć tutaj coś dla siebie, coś w czym czuje się naprawdę dobrze.

Na pracę w redakcji finansowo wyglądało to dobrze zwłaszcza, jeżeli weźmie się pod uwagę również benefity pozapłacowe, w tym darmowe gazety, pakiet medyczny czy kartę sportową.

Patrząc na atmosferę również mam wrażenie, że mimo ich wielkości wyglądało to bardzo pozytywnie. Praca redaktora była taka jak powinna być, realizowałam swoje obowiązki.
Pokaż benefity i ocenę

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna

Stażystka (Praktyka/Staż)

2016-11-19
Branża: Administracja biurowaMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 9.2016
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pokaż całą rozmowę kwalifikacyjną
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz