Burda Media Polska

Marketing / Reklama / PR, Media / Sztuka / Rozrywka

O Burda Media Polska

Burda Media to niemiecka spółka mediowa, która działa obecnie w 18 krajach na całym świecie. Polski oddział firmy istnieje od 1989 roku - wydaje ponad 40 magazynów, zarządza 20 platformami internetowymi, jest producentem eventów i programów telewizyjnych oraz właścicielem wydawnictwa custom publishing. Do Burda Media należą m.in. takie tytuły jak Elle, Claudia, Gala, InStyle, Glamour czy National Geographic.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Pozytywne miejsce, pod wieloma względami naprawdę dobry wybór

Redaktor
Nie powiem, że było idealnie, ponieważ nie było, nie zmienia to jednak faktu, że Burda daje bardzo dużą szansę rozwoju. Nie mam tu na myśli awansu, lecz rozwój osobisty. Tak duże wydawnictwo tworzy tyle różnych tytułów, że każdy może znaleźć tutaj coś dla siebie, coś w czym czuje się naprawdę dobrze.

Na pracę w redakcji finansowo wyglądało to dobrze zwłaszcza, jeżeli weźmie się pod uwagę również benefity pozapłacowe, w tym darmowe gazety, pakiet medyczny czy kartę sportową.

Patrząc na atmosferę również mam wrażenie, że mimo ich wielkości wyglądało to bardzo pozytywnie. Praca redaktora była taka jak powinna być, realizowałam swoje obowiązki.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa
  • Bony / bilety / zniżki

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Anonimowo (Praca)

Branża: Media / Sztuka / RozrywkaMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 3.2018
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
Wykształcenie
Wykształcenie:Kursy/Certyfikaty, Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Rekrutacja do Burda Media Polska nie była typowa. Ogłoszenie znalazłem na ich stronie, bo wiedziałem, że coś jakiś czas umieszczają tam informację gdy kogoś poszukują. Rozmowa trwała dość długo. Poza standardowymi pytaniami jakie zwykle trafiają się na rozmowa o pracę, tu pytali mnie o to czy jestem otwarty na nowe wyzwania, jakie jest znaczenie pasji w tym co robię. To było miłe, bo widać od razu, że chcą od pracowników czegoś więcej niż bezmyślnego klepania kolejnych zadań. Rekruterzy mili, a całość bardzo profesjonalna. Bardzo dobrze wspominam!