Bank Pekao S.A.

O Bank Pekao S.A.

Bank Pekao S.A. został założony 17 marca 1929 r. i obecnie jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To polski, międzynarodowy bank uniwersalny, największy bank korporacyjny i lider segmentu private banking w kraju. Pekao S.A. obsługuje ponad 5 milionów klientów, co druga polska firma jest klientem banku. Bank Pekao S.A. należy do grona najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek należących do grona krajowych liderów w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych. Bank - zatrudniając ponad 15 000 osób - jest jednym z większych pracodawców w Polsce.

Historia Pekao S.A. to historia polskiej bankowości: jako pierwszy bank uruchomił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości.

Od 1998 roku bank obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20, należy do grona pięciu największych spółek polskiej giełdy.

Bank Pekao S.A jest częścią grupy PZU – największej grupy finansowej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Dla ludzi szukających doświadczenia

anonimowo
Plusy
- Bardzo pilnują żeby wszystko było zgodnie z przepisami
- Grafik jest elastyczny na ile to możliwe
- Marka jest oczywistym atutem
- Płacą chyba już jako ostatni z ostatnich 13 pensje
- Mają dużo punktów w razie czego można się gdzieś przenieść
- Zdobywasz to doświadczenie z tytułu
- Atmosfera fajna
- Godziny pracy ok

Minusy
- Masa papierologii jak to w banku
- Mało sensownych szkoleń
- Nie ma przewidzianych dróg awansu
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Narzędzia pracy
  • System premiowy
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Asystent/Asystentka Zarządu (Praca)

Branża: Administracja biurowaMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 4.2011
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Zainteresowania, Inne, Sukcesy i Porażki, Wiedza o Firmie
Wykształcenie
Wykształcenie:Dodatkowe Projekty, Obsługa programów, Inne
Kariera
Kariera:Doświadczenie, Inne
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Zgłoszenie na każde stanowisko obowiązuje z wysłaniem CV i listu motywacyjnego. Trzeba pamiętać, by dokumenty aplikacyjne posiadały klauzulę o ochronie danych osobowych (można ją skopiować ze strony Banku)

Następny krok, to telefon ze strony Banku i zaproszenie na rozmowę. Preferencje przyszłego pracodawcy wobec kandydatów- studentów, to mniej więcej : wykształcenie kierunkowe, trzeba znać języki obce. Na stanowisko jakie się ubiegałam był potrzebny język angielski na poziomie C1 i włoski w stopniu komunikacyjnym.
Ważne by w czasie rozmowy pokazać, że jesteś dynamiczny, energiczny, z celami i planami na przyszłość. Nie koloryzuj opowiadając o sobie.

Na rozmowie pytają o wszystko, co jest związane z Twoim doświadczeniem. Radzę mówić o każdej aktywności zawodowej, nawet o wolontariacie, o sukcesach w przeprowadzanych projektach. Wszystko się liczy. Po rozmowie w ojczystym języku, przychodzi czas na sprawdzenie znajomości angielskiego i włoskiego. Zadawane pytania nie są trudne, np. ja otrzymałam pytanie czemu wybrałam studia na tym kierunku, z czego pisałam pracę licencjacką oraz czemu staram się o pracę w Banku Pekao?