AV System

Nowe technologie / IT, Telekomunikacja
brak

O AV System

AVSystem is a market leader in advanced device management solutions for Telcos, ICT service providers and device manufacturers. The offered products not only improve clients' quality of experience by delivering thorough monitoring and diagnostics, but also reduce significantly operating costs and time spent on the integration process.

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Customer Support Service (Praca)

Branża: Nowe technologie / ITMiejsce: KrakówTermin rozmowy: 1.2018
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Obsługa programów, Inne
Kariera
Kariera:Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Rekrutacji do AVSystem nie wspominam źle, ale na ostatnim etapie trochę negatywnie mnie zaskoczyli. Ale po kolei. Wysłałem CV na stanowisko Customer Support Service. Najpierw czekały mnie dwie rozmowy telefoniczne. Pierwsza dotyczyła podstaw wiedzy technicznej. Kolejna była sprawdzeniem sprawności mojego angielskiego. Poszło mi dobrze. Później czekał mnie trzeci etap. (nie wiem, czy jest ich więcej w moim przypadku był to ostatni) Zostałem zaproszony na rozmowę do biura firmy. Jednak ta rozmowa mało przypominała rozmowę, była bardziej sprawdzianem wiedzy. Kiepsko wspominam pytania. Totalnie wykładałem się na niektórych. Część z nich wykraczała poza dziedzinę stanowiska, na które aplikowałem. Myślę, że to niezbyt czyste zagranie. Albo szukają kogoś tak wszechstronnego, albo powinni popracować nad zakresem wiedzy, jakiej wymagają od kandydatów. Poza tym niemiłym zaskoczeniem na koniec, rekrutacja jak każda inna.