Arvato IT Mocny

Logo Arvato IT Mocny
+ Dodaj opinię
Arvato IT Mocny Czy to Twoja firma?
Internet / IT / Nowe Technologie

Jesteśmy wewnętrznym Pionem IT firmy Arvato Polska, będącej jednym z wiodących światowych dostawców usług z zakresu łańcucha dostaw i obsługi e-commerce. Dbamy o precyzyjny dobór systemów informatycznych i technologii oraz wspieramy ich użytkowników, zapewniając efektywną realizację zamierzonych celów. Wspieramy zarówno projekty realizowane w Polsce, jak i międzynarodowe w ramach współpracy z zagranicznymi oddziałami Arvato.

Rozmowy kwalifikacyjne w Arvato IT Mocny

(6)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

6 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: młodszy specjalista ds. windykacji

Rekrutacja odbyła się:grudzień 2017, Poznań

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Rozmowę o pracę w Arvato miałem już jakiś czas temu, ale dość dobrze ją pamiętam, więc postanowiłem podzielić się swoimi wrażeniami z innymi. Rekrutacja miała dwa etapy – telefoniczny, a potem już standardowo spotkanie w firmie. W obu przypadkach pytania były dość podobne, z tym że na rozmowie twarzą w twarz były trochę bardziej dokładne. A pytali mnie oczywiście o doświadczenie, czemu chcę dla nich pracować na takim stanowisku, jakie mam kompetencje. Dociekali też bardzo, dlaczego w pewnym momencie mojej kariery zmieniłem nie tylko pracę, ale i branżę. No i ogółem wszystko było ok, poza jedną kwestią. Tzn. miną pani rekruterki, która sprawiała wrażenie dość niesympatycznej. Cokolwiek nie powiedziałem, to miałem wrażenie, że mówię źle i że jej to nie odpowiada… Ale to już subiektywne odczucia.

Rozwiń
Data dodania: 07.06.2018
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 2
nie

Aplikowałeś na: Konsultant ds. obsługi klienta (angielski)

Rekrutacja odbyła się:styczeń 2017, Szczecin

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

część nr 1: rozmowa telefoniczna w zasadzie to nawet dwie rozmowy, bo pierwsza taka ogólna czemu szukam innej pracy, od kiedy mogę pracować, jakie mam oczekiwania i pojedyncze informacje o firmie, na drugiej test językowy albo żeby lepiej powiedzieć rozmowa po angielsku na podobne dość tematy część nr 2: spotkanie z testem językowym i przyjemną rozmową w której kilka pytań się powtórzyło, ale pojawiły się i nowe o obsługę komputera, ewentualną dyspozycyjność, doświadczenie, motywację do pracy, odpowiedzialność i tym podobne sprawy. Przyjemnie się rozmawiało jak na rekrutację to nawet bardzo miło

Rozwiń
Data dodania: 16.01.2017
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Konsultant ds. obsługi klienta

Rekrutacja odbyła się:październik 2016, Poznań

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Taka pozytywna rekrutacja - szybko przeprowadzona wszystko sprawnie i nie trzeba było długo czekać na kolejne części. Tych części nie było za dużo, bo rozmowa telefoniczna i spotkanie, ale mimo wszystko. Pozytywna ocena też dlatego, że przedstawione są zasady zatrudnienia i zakres obowiązków. Bo pytania to jak wszędzie gdzie się wcześniej pracowało, czemu chcę tutaj pracować, kiedy mogę zacząć, czym się interesuje itd. itp. Nie trzeba się szczególnie przygotowywać do tej rekrutacji. Wystarczy, że się podejdzie na luzie do rozmów.

Rozwiń
Data dodania: 28.10.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Specjalista ds. rekrutacji

Rekrutacja odbyła się:czerwiec 2016, Poznań

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Jak wysłałam dokumenty to szybko zadzwonili i wtedy miałam pierwszą rozmowę z nimi. Później po tej rozmowie poczytałam sobie w internecie, że powinnam się przygotować na jedną rozmowę w siedzibie firmy jeśli zechcą dalej żebym brała udział w rekrutacji. Faktycznie tak się to wszystko odbyło :) Jak to na rekrutacjach bywa skupiali się na moim CV i wszystkim co się w nim pojawiło. Zarówno na doświadczeniu, jak i wykształceniu, znajomości języków, zainteresowaniach. Po angielsku miałam zadanie się wypowiedzieć żeby pokazać, że rzeczywiście mam to B2. Z pytań pojawiły się też takie o to kiedy kończy mi się okres wypowiedzenia i ile najbardziej bym chciała zarabiać żebym była zadowolona.

Rozwiń
Data dodania: 07.07.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Komisjoner

Rekrutacja odbyła się:grudzień 2015, Poznań

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Moja rozmowa rekrutacyjna to jeden etap. Wysłałem aplikację, po czym było zaproszenie na rozmowę. Dowiedziałem się, na czym by moja praca miała polegać, opowiedziałem o doświadczeniu gdzie wcześniej pracowałem i co dokładnie robiłem. Rozmowa nie była trudna, powiedziałem jeszcze kilka zdań o sobie i to wszystko, dalej już było szkolenie.

Rozwiń
Data dodania: 11.04.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Konsultant ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Rekrutacja odbyła się:sierpień 2015, Szczecin

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 4

Moje relacja:

Z Arvato najpierw rozmawiałam przez telefon (oczywiście po wysłaniu aplikacji). Pierwsza rozmowa była bardziej monologiem ze strony pani, która do mnie dzwoniła. Opowiedziała o firmie, warunkach zatrudnienia, zapytała o oczekiwania finansowe. Pytanie o CV padło tylko jedno, czyli jak sprawdzałam się w poprzednich pracach i czemu teraz chcę zrezygnować. Pani umówiła się też ze mną na telefoniczny test językowy, na następny dzień. Test prowadził ktoś inny, nawet ciężko to nazwać testem, po prostu rozmowa po angielsku. Rozmowa dotyczyła zainteresowań, chęci do pracy z klientem, spędzania wolnego czasu - takie luźne pytania. Po kilku dniach od testu zaprosili mnie na rozmowę. Najpierw znowu dostałam test językowy, tym razem pisemny i bardziej konkretny. Później krótko rozmawiałam z przedstawicielami firmy. Pytali o bardzo oczywiste rzeczy, takie jak obsługa komputera, doświadczenie w pracy z klientami telefonicznymi, gotowość do przejścia szkoleń.

Rozwiń
Data dodania: 16.12.2015
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 1
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.