Logo Archidoc
+ Dodaj opinię
ArchiDoc S.A. działa od 1994 roku, świadcząc usługi związane z zarządzaniem dokumentami oraz back-office. Firma wraz z Voice Contact Center tworzą Grupę ArchiDoc. Przedsiębiorstwo zarządza 3 centrami operacyjnymi - w Warszawie, Chorzowie i Młochowie oraz kancelariami on-side. Łącznie zatrudnia ponad 950 osób.

Rozmowy kwalifikacyjne w Archidoc

(1)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

Pokaż:
od najnowszych

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: rejestrator danych

Rekrutacja odbyła się:listopad 2017, Warszawa, Mazowieckie

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Moja rekrutacja poszła bardzo sprawnie. Wysłałem CV przez stronę firmy i na drugi dzień zadzwoniła do mnie pani zapraszając na rozmowę kwalifikacyjną. Nie spodziewałem się, że rozmowa będzie taka krótka, trwała może z 10 minut. Pani kierownik firmy przedstawiła mi czym się zajmują i gdzie w tym wszystkim jest osoba na stanowisku rejestratora danych (na nie aplikowałem). Zapytała mnie o wykształcenie, doświadczenie i jak trafiłem na ich ofertę pracy. Największy plus tej rekrutacji to przemiła atmosfera. Nieczęsto spotyka się osoby na stanowisku kierowniczym o tak miłym nastawieniu do kandydatów. Minusów nawet nie zdążyłem w te 10 minut wyłapać.

Rozwiń
Data dodania: 19.02.2018