Antalis to obecnie jeden z najbardziej znanych i cenionych dystrybutorów materiałów służących do komunikacji wizualnej, takich jak papiery do poligrafii i biur, materiały opakowaniowe czy produkty z tworzyw sztucznych. Od roku 2009 Antalis Polska posiada certyfikat FSC® oraz certyfikat PEFC, które gwarantują kontrolę pochodzenia produktu w oparciu o poszanowanie zasad gospodarki leśnej.
Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy
Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.
Aplikowałeś na: Asystentka
Rekrutacja odbyła się:październik 2016, Warszawa
PRAKTYKA STAZCzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
Zaaplikowałam na ich ofertę i udało mi się, ponieważ zaprosili mnie na rozmowę kwalifikacyjną. Bardzo się cieszyłam, że chociaż dali mi szansę. W trakcie rozmowy dowiedziałam się jak ma wyglądać staż, co będę robić jak mnie wybiorą i na co mogę liczyć z ich strony. Jednocześnie powiedzieli mi jakie mają oczekiwania. Ja miałam odpowiedzieć czego chcę się uczyć, gdzie wcześniej byłam na praktykach albo stażu, ile godzin tygodniowo będę dyspozycyjna, czym się interesuje i jak jest w moim przypadku z Excelem i Power Pointem. Było też szybkie sprawdzenie umiejętności językowych, konkretnie angielskiego.
Aplikowałeś na: Specjalista ds. Sprzedaży
Rekrutacja odbyła się:czerwiec 2016, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
Dosyć szybko oddzwonili po tym jak wysłałam CV. Okazało się, że najpierw przeprowadzają rozmowę z HR a w drugiej części już tylko wybrane osoby się spotykają z bezpośrednim przełożonym. Ja po tej rekrutacji mimo, że pracy nie dostałam, dostałam info, że mi dziękują. To akurat miłe podejście Byłam na tych dwóch rozmowach i obie były sympatyczne. Wiadomo, że najwięcej pytali mnie o moje doświadczenie w sprzedaży. Tak poza tym to z tego co pamiętam miałam powiedzieć czy kiedyś pracowałam na systemach CRM. Jak radzę sobie z pracą pod presją czasu? Kiedy mogłabym zacząć? Ile chciałabym zarobić? Jakie mam oczekiwania co do pracy? Pytań było więcej, ale teraz nie mogę sobie ich przypomnieć. Mniej więcej wiadomo o co chodzi :)
Aplikowałeś na: Asystentka Sprzedaży
Rekrutacja odbyła się:luty 2016, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Ja wysłałam swoje CV w ramach spontanicznej aplikacji - chyba tak to nazywają. Chodzi o to, że nie aplikuje się na konkretne ogłoszenie tylko wysyła CV do bazy. Zdążyłam już o tym zapomnieć a oni się odezwali i chcieli się umówić na rekrutację. 2 średniej długości spotkania - z osobą z HR i z potencjalnym przełożonym. Dowiedziałam się jakie mają zasady zatrudnienia i co mogą zaproponować na początek. Z pytań to pamiętam - jakie mam wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta/ sprzedaży i to przez telefon; czy umiem obsługiwać komputer/ miałam kontakt z programami typu CRM; czy uważam się za optymistę; jakie mam największe zalety; czego się spodziewam po tej pracy; czy zależy mi na rozwoju czy na stabilnej pracy; czy wcześniej pracowałam we wsparciu
Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪
Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.
Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.