Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy
Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.
Aplikowałeś na: sprzedawca
Rekrutacja odbyła się:marzec 2018, Kraków
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
Rekrutacja do Abry poszła bardzo sprawnie. Wysłane CV, telefon, umówione spotkanie w firmie. Na miejscu rozmowa z miłą sympatyczną panią. Padły pytania oczywiście o moje doświadczenie, jak bym sobie poradziła ze zdenerwowanym klientem, czy jestem dyspozycyjna i od kiedy mogłabym zacząć. No i też takie konkretne pod profil sklepu, czyli czy znam się na meblach. A po tym wszystkim jeszcze miałam do odegrania scenkę, w której miałam doradzić klientowi w zakupie sofy. Chodziło im o to, żeby sprawdzić jak rozmawiam z klientem i czy umiem być przekonująca. Po rozmowie podziękowano mi za poświęcony czas i obiecano, że dostanę informację zwrotną bez względu na to czy się dostałam czy nie, także miło z ich strony, bo nie wszędzie są takie praktyki.
Aplikowałeś na: Pracownik Techniczny
Rekrutacja odbyła się:czerwiec 2015, Wrocław
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
Rozmowa była już bardzo dawno temu. Dobrze ją pamiętam bo to była moja pierwsza rozmowa rekrutacyjna. Chciałem między maturą a studiami sobie cokolwiek zarobić i może zostać w tej pracy na dłużej. Poszedłem na rozmowę tak kompletnie bez doświadczenia w temacie jedyne wcześniej pracowałem dorywczo to powiedziałem co robiłem. Powiedziałem wprost co bym chciał i co umiem. Kierownik potraktował mnie poważnie ale nie zadawał żadnych podchwytliwych pytań. Za specjalnie miło chyba też nie było ale to ciężko powiedzieć bo mnie stres zżerał.
Aplikowałeś na: Praktykantka
Rekrutacja odbyła się:sierpień 2016, Kraków
PRAKTYKA STAZCzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
Bardzo sympatyczna rozmowa z kimś od nich z firmy nie zapamiętałam stanowiska. Za to zapamiętałam pytania to się bardziej chyba przyda osobom, które chcą też iść na praktyki do Abra Meble :) To moje pytania były takie: czego chcę się nauczyć na praktykach, czemu wybrałam właśnie te praktyki, ile godzin w tygodniu i w jakich godzinach bym była dyspozycyjna, czy umiem obsługiwać podstawowe funkcje worda i excela, czemu interesuje się księgowością, co bym chciała robić w przyszłości, kiedy mogłabym zaczynać przychodzić :) to wszystko :) na koniec szybko dają znać czy wybrali kogoś innego czy zapraszają :)
Aplikowałeś na: Sprzedawca
Rekrutacja odbyła się:kwiecień 2016, Kraków
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
Moja rekrutacja do Abry to była jedna dość krótka rozmowa w jednym ze sklepów w Krakowie. Nie pracowałam wcześniej w sklepie z meblami, ale mam doświadczenie z innych miejsc jako sprzedawca. Tak mniej więcej poczytałam jak oni rekrutują i w pewnym sensie się sprawdziło. Pytania + scenka sprzedażowa z niezdecydowanym klientem. Pytania o doświadczenie w sprzedaży, czemu Abra, obsługa komputera, umiejętności sprzedażowe, łatwość nawiązywania kontaktu z ludźmi i tym podobne pytania jak wszędzie. Moim zdaniem miło, że informują wszystkich kandydatów o wynikach bo przynajmniej nikt nie czeka i się nie łudzi, że może jeszcze trwa rekrutacja.
Aplikowałeś na: Sprzedawca
Rekrutacja odbyła się:styczeń 2016, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
- dlaczego chce pan pracować w takim salonie? - czy zna się pan na meblach? - gdzie pan wcześniej pracował i jakie były pana obowiązki? - czy nie będzie pan miał problemów z dojazdem? - czy wcześniej miał pan jakieś sukcesy w sprzedaży? - czy lubi pan kontakt z klientami? - od kiedy teoretycznie mógłby pan zacząć pracę? - ile pan oczekuje na rękę? Takie pytania w luźnej dosyć atmosferze plus scenka sprzedażowa. Miałem sprzedać komplet wypoczynkowy. Najpierw trzeba było dopytać czego klient oczekuje, jakiego zestawu szuka, jak duży jest pokój, w którym to będzie stało. Taka normalna rozmowa z kimś, kto przychodzi do sklepu. Uwaga - pytajcie tak, żeby nie dało się odpowiedzieć tak lub nie. Czuć, że tego oczekują.
Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪
Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.
Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.