Praca - Asystent Zarządu / Office Manager

Branża: Administracja biurowa, Obsługa Klienta / Call Center, Finanse / Ekonomia, Kontrola Jakości
Dodano: 2017-01-30
Lokalizacja: Poznań
Wygasa: 2017-06-29
Praca

Asystent Zarządu / Office Manager


Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej i ciągle rozwijającej się firmie w Poznaniu,
  • Stałe godziny pracy: pn. - pt. od 8.00 do 16.00,
  • Dostęp do branżowej prasy, książek,
  • Komfortowe miejsce pracy w nowoczesnym i klimatyzowanym biurze WebDoctor,
  • Dostęp do PlayStation i innych rozrywek na przerwach i po pracy,
  • Całodobowy dostęp do biura w dowolnej porze dnia i nocy,
  • Ekspres do kawy parzący: kawę, czekoladę, macchiato, cappuccino, herbatę… i wiele innych kombinacji ;)
  • Nowoczesną i uporządkowaną infrastrukturę wymiany informacji (intranet, TV do prezentacji w biurze, indywidualna profil w centrali telefonicznej),
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia poprzez udział w wielu ciekawych projektach,
  • Wewnętrzne szkolenia,
  • Możliwość pracy w młodym i pełnym pomysłów zespole specjalistów,
  • Możliwość zaprojektowania własnego wzoru koszulki firmowej,
  • Wiele sesji fotograficznych (przekonasz się sam),
  • Szalone imprezy integracyjne.

Wyzwania:

  • Bieżący kontakt z kontrahentami firmy oraz z dostawcami,
  • Koordynacja zaopatrzenia w niezbędne artykuły; stała kontrola nad stanem zaopatrzenia w firmie,
  • Prowadzenie działań windykacyjnych w oparciu o przygotowane procedury oraz narzędzia stworzone w tym celu,
  • Prowadzenie inwentaryzacji mienia firmy, dbanie o dobry stan mienia firmy,
  • Dbanie o porządek mienia firmy oraz odpowiednie jego oznakowanie zgodne z inwentaryzacją,
  • Odpowiedzialność za prawidłowe (terminowe, całościowe oraz odpowiedniej wysokości) ubezpieczenie całego majątku firmy,
  • Bieżące wystawianie dokumentów płatniczych oraz wezwań do zapłaty,
  • Koordynowanie poprawnego obiegu dokumentów i odpowiedniej ich archiwizacji,
  • Bieżąca pomoc dla Klientów firmy w zakresie zmiany danych, duplikatów faktur, dodawania osób kontaktowych oraz tworzenie stosownej dokumentacji w związku z tymi działaniami,
  • Kontrola korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich,
  • Odpowiedzialność za każdorazowe sprawdzenie stanu przychodzących przesyłek kurierskich do firmy i zgłoszenie natychmiastowej reklamacji w razie stwierdzenia ich uszkodzenia,
  • Nadzór nad poprawnym przebiegiem delegacji,
  • Dbanie o odpowiedni wystrój biura firmy (święta, rocznice, jubileusze),
  • Szczególna dbałość o porządek i oznakowanie archiwizowanych dokumentów oraz mienia firmy,
  • Współpraca z biurem rachunkowym obsługującym firmę,
  • Codzienna dbałość o urządzenia vendingowe (o ich sprawność, czystość i gotowość do pracy),
  • Odpowiedzialność za codzienne wykonanie procedury wejścia oraz procedury wyjścia,
  • Odpowiedzialność za podejmowanie gości w firmie organizację spotkań,
  • Prowadzenie korespondencji z klientami i kontrahentami firmy.

Wymagania:

  • ponadprzeciętne umiejętności organizacji pracy swojej i przełożonego,
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (czytanie i słuchanie, sprawdzane podczas assessment center - jeśli rozumiesz to nagranie - to dobry sygnał :) ),
  • Lekkie pióro, potrzebne do prowadzenia korespondencji mailowej z klientami i kontrahentami,
  • Ponadprzeciętna komunikatywność i asertywność w kontaktach z ludźmi,
  • Umiejętność posługiwania się MS Word i MS Excel (sprawdzana podczas assessment center),
  • Prawo jazdy kat. B oraz obycie w prowadzeniu pojazdów w codziennym ruchu ulicznym.
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz