Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

Wincor Nixdorf

Nowe technologie / IT

O Wincor Nixdorf

Wincor Nixdorf to jeden z najważniejszych producentów bankomatów oraz twórców systemów do obsługi płatności. W 2014 roku firma była europejskim liderem pod względem liczby zainstalowanych systemów kasowych. Na świecie zaś zajęła drugie miejsce w kategorii sprzedanych bankomatów. Wincor Nixdorf rozwija i wdraża nowoczesne technologie informatyczne, na przykład technologie zbliżeniowe.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Firma dobra ma start

anonimowo
Myślę, że Wincor Nixdorf to będzie dobra firma na początek. Czy na dłużej to nie do końca wiem, bo ja nie zdecydowałem się na dłuższą współpracę z nimi. Ale na pewno dużo się tam nauczyłem, także z tego jestem zadowolony. Do tego pracowali tam w większości młodzi ludzie, którzy mieli pasję do tego co robią, więc dzięki nim jeszcze bardziej wkręciłem się w swoje obowiązki (które i tak były ciekawe). A to wszystko w elastycznych godzinach pracy. Ale niestety były też wady, jak np. średnie wynagrodzenie, dość chaotyczne i niezrozumiałe zarządzanie firmą czy brak jasności co do awansów. Gdyby to było na lepszym poziomie, to pewnie bym tam został, a tak postanowiłem rozwijać się gdzie indziej.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Specjalista ds. wsparcia klienta (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 2.2017
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Nie wysyłało się nie wiadomo czego tylko uzupełniało ankietę i na tej podstawie wybierali ludzi do wywiadu telefonicznego. Mi się udało zakwalifikować i na tym wywiadzie trzeba było się wykazać odpowiednim poziomem znajomości angielskiego i odpowiedzieć na kilka podstawowych pytań. Po tym wywiadzie osoby, które się zakwalifikowały trafiały na rozmowę kwalifikacyjną.

Na rozmowie niektóre z pytań z wywiadu się powtórzyły albo pojawiły w rozszerzonej formie. Co ważne nie zadają żadnych trudnych pytań tylko standard rekrutacyjnych (doświadczenie, Office, dyspozycyjność do pracy na zmiany, kontakt z klientem).