Virgin Mobile Polska

Nowe technologie / IT, Sprzedaż, Telekomunikacja
brak

O Virgin Mobile Polska

Virgin Mobile w Polsce to jeden z operatorów komórkowych. Oddział jest częścią Virgin, międzynarodowej grupy inwestycyjnej istniejącej od 1970 roku, która działa w branżach związanych z transportem, turystyką, finansami, muzyką, zdrowiem i urodą. Łącznie marka zrzesza około 300 firm na całym świecie, zatrudniając ponad 50 tysięcy pracowników w 34 krajach.

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży (Praca)

2016-03-15
Branża: Administracja biurowaMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 2.2016
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Obsługa programów
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Pracowałam wcześniej jako specjalista do wsparcia sprzedaży, później trochę zmieniłam branżę i chciałam z powrotem wrócić do tego zawodu. Dlatego wysłałam CV do Virgin Mobile. Przypuszczałam, że jak zawsze będą chcieli ze dwie rozmowy przeprowadzić i rzeczywiście. Pierwsza rozmowa przez telefon trwała jakieś 20 minut.

Miałam tylko opowiedzieć gdzie wcześniej pracowałam i dlaczego zrezygnowałam z nich albo oni zrezygnowali ze mnie. I dodać ile chcę zarobić i od kiedy mogę zacząć pracę jeśli się dostanę.

Druga rozmowa trwała koło 40 minut i już spotkaliśmy się normalnie w siedzibie Virgin Mobile. Po tym pierwszym etapie spodziewałam się, że znowu będę musiała przedstawić swoje CV, ale tym razem było tego mniej. Tylko tak ogólnie o doświadczeniu opowiedziałam i zaczęli mnie pytać np czy obsługuję Excela, robię prezentacje w Power Poincie i jestem odporna na stres. Luźne to było i bez stresu

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz