UNIQA jest jedną z czołowych grup ubezpieczeniowych w Polsce. Działamy od ponad 30 lat. Zabezpieczamy życie i majątek naszych klientów. Dbamy o to, aby mieli w nas oparcie i mogli korzystać z naszej wiedzy oraz doświadczenia. Jesteśmy marką zaangażowaną, uważną, ale też odważną. Stale się rozwijamy i inwestujemy w siebie. Mamy strategię, przemyślany plan, cele i determinację. Jesteśmy w gronie Top 200 najlepszych polskich marek wg magazynu Forbes.
Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy
Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.
Aplikowałeś na: Konsultant w Contact Center
Rekrutacja odbyła się:styczeń 2016, Łódź
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
W sumie rozmowa jak każda inna do call center. Ale bardzo przyjemna ze względu na panią, z którą gadałem. Po pierwsze była miła, po drugie zadawała same sensowne pytania. Najpierw o doświadczenie na cc, bo takie miałam. Potem o znajomość officea, pracę na zmiany i pracę pod presją czasu. Kto pracował na cc wie, że presja czasu to standard, więc w sumie oczywiste oczywistości. Na koniec pani zaczęła sama z siebie mówić, jaki mają sposób rozliczania, czyli godzinowy plus tak zwany system motywacyjny, czym się dokładnie zajmują tacy konsultanci itp. Zdziwiło mnie, że nie było scenki sprzedażowej, którą z reguły trzeba odegrać. A tak poza tym to nic szokującego ani negatywnego się nie pojawiło.
Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪
Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.
Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.