Tele-Fonika Kable

Finanse / Ekonomia

O Tele-Fonika Kable

TELE-FONIKA Kable to największy producent i dystrybutor kabli i przewodów w Europie Środkowej i Wschodniej. Swoje produkty firma eksportuje do 80 krajów świata. Szeroki asortyment firmy obejmuje ponad 25 tysięcy typów kabli. W skład Grupy TELE-FONIKA Kable wchodzi obecnie 8 spółek handlowych odpowiadających za dystrybucję wyrobów na całym świecie, 6 zakładów produkcyjnych (4 zlokalizowane w Polsce, 1 w Serbii, 1 w Ukrainie) oraz Zakład Recyklingu Odpadów Kablowych w Bukownie (Polska).

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Dla pieniędzy na pewno warto

2016-11-09
anonimowo
Oczywista sprawa, że pracuje się dla pieniędzy. W sytuacji gdy firma super płaci chce się pracować tak długo jak się da. Chyba, że są jakieś ważne minusy.

Pracowałem w tej firmie i z tego co wtedy dostawałem byłem szczerze zadowolony. Przekonywały mnie super godziny pracy, elastyczność, te wysokie wynagrodzenia i miła atmosfera.

Brakowało mi za to szkoleń, możliwości dalszego rozwoju i przeszkadzał mi ogólny chaos. Wydaje mi się, że można by było lepiej zorganizować.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Elastyczny czas pracy
  • Ubezpieczenia na życie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży eksportowej (Praca)

2016-01-21
Branża: SprzedażMiejsce: Kraków-BieżanówTermin rozmowy: 12.2015
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Testy analityczne
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Byłem u nich na spotkaniu i dobrze to wspominam - pewnie dlatego, że dostałem pracę. Pytali mnie o to, o co zawsze pytają na rozmowach kwalifikacyjnych. Tutaj spora część spotkania odbywała się po angielsku i w zasadzie tylko taką różnicę zauważyłem. No więc wracając do pytań - o doświadczenie w sprzedaży, o motywację do pracy u nich i rezygnacji z ówczesnego stanowiska, o poziom znajomości Excela, o obsługę komputera tak w ogóle, o znajomość technik sprzedażowych i wiedzę o budowaniu relacji z klientem, o zainteresowania poza pracą, o oczekiwania finansowe oraz oczekiwania wobec stanowiska.

Kandydaci, którzy przeszli przez rozmowy, dostawali jeszcze testy analityczne - ja też. Zresztą zastrzegali przy zapraszaniu na spotkanie, że taki test mogą zorganizować. Na tym kończyła się rekrutacja.