Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

T-Mobile

Nowe technologie / IT, Inżynieria / Konstrukcje, Obsługa Klienta / Call Center, Sprzedaż, Telekomunikacja

O T-Mobile

T-Mobile Polska to jeden z największych pracodawców w Polsce. Osobom otwartym na nowoczesne technologie firma oferuje szerokie możliwości rozwoju kariery zawodowej w międzynarodowej strukturze organizacyjnej. W roku 2014 T-Mobile Polska wspólnie z Alior Bankiem wprowadził na rynek usługi bankowe. W tym samym roku firma połączyła swoje siły z firmą GTS Polska, oferującą usługi ICT w rynku biznesowym.


T-Mobile Polska zapewnia swoim pracownikom komfortowe warunki pracy oraz świetną, zespołową atmosferę. Pracownicy rozwijają się poprzez ambitne projekty realizowane w firmie oraz działania rozwojowe doskonalące wiedzę oraz umiejętności.


Firma zatrudnia około 4400 osób, stosując najlepsze światowe praktyki w zakresie zarządzania personelem. Dzięki temu w 2016 roku po raz 7 z rzędu firma została uhonorowana tytułem Top Employer - to potwierdza, że jest cenionym pracodawcą w całej Polsce. T-Mobile robi wszystko, aby pracownicy czuli się komfortowo w swojej pracy, m.in. oferuje pracownikom bogaty pakiet benefitów.


T-Mobile sponsoruje różnorodne wydarzenia takie jak: T-Mobile Nowe Horyzonty, Electronic Beats Festival, T-Mobile Stats. Wspiera i dofinansowuje projekty akcji wolontariackich, których pomysłodawcami są pracownicy – dotychczas zrealizowano kilkadziesiąt projektów w ramach wolontariatu pracowniczego.


T-Mobile wierzy w odpowiedzialny biznes. W 2013 roku zainicjował jedną z najbardziej popularnych akcji społecznych w Polsce: Pomoc Mierzoną Kilometrami, której celem jest wsparcie dzieci niepełnosprawnych ruchowo. W projekt zaangażowali się pracownicy T-Mobile, a także wiele znanych i lubianych osobistości ze świata sportu i kultury oraz setki tysięcy ludzi, dla których ważna jest pomoc innym.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Czasem nerwówka, ale za dobre pieniądze

anonimowo
Pracowałem tam ponad rok temu i wtedy parę rzeczy było do zmiany, zwłaszcza szkolenie wprowadzające. Bez ładu i składu, trochę źle zorganizowane i nastawione na inne elementy niż powinno. Ale to moje zdanie. Poza tym najgorszą rzeczą w pracy w T-mobile byli… klienci. Dużo nerwów przez nich człowiek może stracić. Ale tak poza tym to ok, przede wszystkim dzięki premiom, bo można było wyciągnąć niezłą sumkę. Ludzie z pracy też w porządku, żadnych problemów z komunikacją, do tego mili i życzliwi.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • System premiowy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

sprzedawca (Praca)

Branża: SprzedażMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 4.2018
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Zainteresowania, Wiedza o Firmie
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Wynagrodzenie, Inne
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

To była raczej łatwa rekrutacja, a przynajmniej niczym mnie nie zaskoczyli. Miała jeden etap i to było po prostu spotkanie w siedzibie T-mobile. Tam na miejscu atmosfera była od początku bardzo miła, a to dzięki sympatycznej pani rekruterce. Chyba widziała, że na początku się stresowałam i próbowała jakoś to zmienić i na pewno jej się to udało. Po wymianie kilku zdań przestałam się denerwować. A potem to rozmowa jakoś się rozkręciła. Pani pytała mnie o takie podstawowe rzeczy, jak to jakie mam doświadczenie, czy lubię pracę z klientem i czy umiem obsługiwać programy komputerowe. Tzn. chodziło im głównie o pakiet Office, więc nie wymagali nie wiadomo czego. A na koniec dostałam jeszcze pytania o moje oczekiwania wobec tej pracy. I w sumie tyle. I obiecali mi, że dadzą mi znać co jak w ciągu kilku dni i faktycznie tak zrobili, więc super.