Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

T-Mobile

O T-Mobile

T-Mobile Polska to jeden z największych pracodawców w Polsce. Osobom otwartym na nowoczesne technologie firma oferuje szerokie możliwości rozwoju kariery zawodowej w międzynarodowej strukturze organizacyjnej. W roku 2014 T-Mobile Polska wspólnie z Alior Bankiem wprowadził na rynek usługi bankowe. W tym samym roku firma połączyła swoje siły z firmą GTS Polska, oferującą usługi ICT w rynku biznesowym.


T-Mobile Polska zapewnia swoim pracownikom komfortowe warunki pracy oraz świetną, zespołową atmosferę. Pracownicy rozwijają się poprzez ambitne projekty realizowane w firmie oraz działania rozwojowe doskonalące wiedzę oraz umiejętności.


Firma zatrudnia około 4400 osób, stosując najlepsze światowe praktyki w zakresie zarządzania personelem. Dzięki temu w 2016 roku po raz 7 z rzędu firma została uhonorowana tytułem Top Employer - to potwierdza, że jest cenionym pracodawcą w całej Polsce. T-Mobile robi wszystko, aby pracownicy czuli się komfortowo w swojej pracy, m.in. oferuje pracownikom bogaty pakiet benefitów.


T-Mobile sponsoruje różnorodne wydarzenia takie jak: T-Mobile Nowe Horyzonty, Electronic Beats Festival, T-Mobile Stats. Wspiera i dofinansowuje projekty akcji wolontariackich, których pomysłodawcami są pracownicy – dotychczas zrealizowano kilkadziesiąt projektów w ramach wolontariatu pracowniczego.


T-Mobile wierzy w odpowiedzialny biznes. W 2013 r zainicjował jedną z najbardziej popularnych akcji społecznych w Polsce: Pomoc Mierzoną Kilometrami, której celem jest wsparcie dzieci niepełnosprawnych ruchowo. W projekt zaangażowali się pracownicy T-Mobile, a także wiele znanych i lubianych osobistości ze świata sportu i kultury oraz setki tysięcy ludzi, dla których ważna jest pomoc innym.







Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Doceniają pracownika

anonimowo
W T-mobile oferty pracy kuszą bogatym pakietem benefitów i pod tym względem się nie zawiodłam, było super. Dają elastyczny czas pracy, prywatną opiekę medyczną, a nawet służbowy telefon. To w zestawieniu z niezłym wynagrodzeniem pokazuje, że firma faktycznie dba o pracownika. Bardzo mi się to podoba, bo czuję się doceniona. Dorzucają też sporo szkoleń, więc jak ktoś chce dalej iść w sprzedaż jak ja, to na pewno na tym skorzysta. Największą wadą jest stres i to, że czasem dzieje się aż za dużo i trudno to wszystko ogarnąć. Ale jakoś póki co daję radę.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

sprzedawca w salonie firmowym (Praca)

Branża: SprzedażMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 3.2018
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Inne, Wiedza o Firmie
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Rekrutacja jak rekrutacja. Zadzwonili do mnie, zaprosili do swojej siedziby i tam spotkałem się z trzema osobami. Na wstępie się spóźnili, ale nie będę się czepiać, bo każdemu może się zdarzyć. Sama rozmowa była na początku trochę chaotyczna, ale mam wrażenie, że to przez to że było tyle osób… Momentami nie wiedziałem komu odpowiadać, bo pytania padały z każdej strony. Ale postarałem się jakoś zebrać myśli i potem już jakoś poszło. Pytali mnie o to, jakie mam doświadczenie, o motywacje do pracy i dlaczego mają zatrudnić właśnie mnie. Poza tym ciekawiło ich też to, jak dobrze znam się na nowych technologiach i czy w razie czego jestem w stanie szybko „nadążać”. A na koniec jeszcze padło pytanie o moje oczekiwania. Ogółem wszystko było dość poprawne.