Starter24

Finanse / Ekonomia, Obsługa Klienta / Call Center, Ubezpieczenia

O Starter24

Starter24 to prężnie rozwijająca się międzynarodowa firma
z branży assistance.

Działamy na rynku od 2000 roku. Na przestrzeni lat wypracowaliśmy sobie pozycję lidera. Jesteśmy wyłącznym partnerem ADAC w Polsce.


Fundamentem naszych działań jest współpraca z klientami B2B, takimi jak: najwięksi producenci aut, firmy z branży CFM, Towarzystwa Ubezpieczeniowe. W oparciu o system przyjętych wartości działamy profesjonalnie i skutecznie, zawsze dbając o dobro Klienta. Dzięki temu obsługujemy ponad 150 różnorodnych programów assistance. Prócz assistance drogowego oferujemy pakiety assistance domowego, medycznego i turystycznego. Wszystkie działania wspiera nowoczesne Centrum Zgłoszeniowe – Call Center, dzięki czemu jesteśmy dostępni 24h na dobę, 365 dni w roku.

Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Fajna praca z młodym zespołem

2016-07-24
Konsultantka
Plusy pracy
- fajna luźna atmosfera tworzona przez młodych ludzi
- godziny pracy elastyczne, czasami jest wolne w środku tygodnia czasem pracujący weekend (pracuje się tak samo w dzień jak i w nocy)
- ciągły kontakt z językiem obcym i z ludźmi
- liczy się pracownik
- ubezpieczenie w Lux Medzie
- karta Sodexo na lunche
- umowa o pracę i przez to stabilność

Minusy
- brakuje szkoleń dla pracowników
- na wakacje nie ma jak wziąć urlopu
- stres jak wszędzie na poziomie jeszcze akceptowalnym jak dla mnie
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Elastyczny czas pracy
  • Dofinansowanie posiłków

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Praktykant (Praca)

2016-12-12
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: PoznańTermin rozmowy: 10.2016
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów
Kariera
Kariera:Cele zawodowe, Twoje oczekiwania
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

U mnie to wyglądało tak, że po aplikowaniu była rozmowa przez telefon, zwyczajnie do mnie zadzwonili i po tej rozmowie było spotkanie w firmie. Jeżeli chodzi o dokładne pytania to one częściowo wynikały z tego co było powiedziane przeze mnie stąd nie da się ich tak dokładnie opisać.

Dotyczyły tego czemu chcę robić praktyki i to właśnie takie, czego chcę się nauczyć, jaką mam motywację, kiedy mogę zaczynać, na jakim doświadczeniu mi zależy, jakie studia teraz robię, czy by mi odpowiadała taka praca i na takich zasadach (najpierw mi wszystko opowiedzieli).

Nie mam dużego porównania do innych rekrutacji, ale wydaje mi się, że było ok.