Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

Prudential

Ubezpieczenia

O Prudential

Firma powstała w 1848 roku w Londynie, a dziś zapewnia bezpieczeństwo finansowe ponad 24 milionom Klientów na całym świecie. Z jednej strony czerpiemy wzorce i inspiracje, które przez ponad 165 lat stawiały Prudential w gronie najlepszych na świecie firm ubezpieczeniowych.

Z drugiej strony jesteśmy innowacyjną firmą, która nie boi się nowych rozwiązań i charakteryzuje się niezwykła dynamiką rozwoju. Gwarancją naszego sukcesu są talenty, ambicje i zaangażowanie naszych pracowników i partnerów.


Polska

W Polsce Grupa Prudential działała prężnie przed II wojną światową. Wojna zmusiła firmę do przerwania działalności w kraju, jednak dotrzymaliśmy złożonych obietnic, wypłacając świadczenia zgłaszającym się rodzinom naszych przedwojennych Klientów. W 2013 roku wznowiliśmy działalność w Polsce.

Kogo szukamy?

Obecnie poszukujemy osób, które będą aktywnie uczestniczyć w budowaniu naszej sieci sprzedaży w kraju. W ciągu 2 lat od wznowienia działalności w Polsce ponad 700 Przedstawicieli podjęło już z nami współpracę.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Dla zdeterminowanych

konsultant ds. planowania finansowego
Myślę, że Prudential to dobra firma dla ambitnych. Bez tej cechy może być trudno, bo tutaj trzeba chcieć i umieć dążyć do celu i się nie zniechęcać. Ale jak ktoś jest zdeterminowany, to sobie poradzi. Mnie się tu bardzo podoba, oferują dobre szkolenia, możliwy jest też rozwój zawodowy, a aktualnie to jest dla mnie najważniejsze. Zarobki też są zresztą zadowalające. Jedynym minusem może być niekiedy stres, ale taka jest praca z w branży ubezpieczeń, więc to nie jest dla mnie zaskoczeniem. Ja ze swojej strony mogę polecić, to solidna marka i jak ktoś jest zmotywowany do pracy, to też mu się spodoba.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Narzędzia pracy
  • System premiowy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Menedżer Zespołu (Praca)

Branża: Kadra ZarządzającaMiejsce: CzęstochowaTermin rozmowy: 12.2015
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania, Inne, Sukcesy i Porażki
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Rozmowa dwuetapowa - najpierw część pierwsza, która w dużej mierze nie jest rozmową, a monologiem ze strony przedstawiciela firmy. Przez dłuższy czas opowiada o możliwościach, jakie się tu zyskuje, o sposobach pracy, zasadach przyznawania wynagrodzenia i innych elementach tego typu. Miła atmosfera, ale samo spotkanie niewiele wnosi do rekrutacji, chyba tylko tyle, że jak ktoś nie jest przekonany, zrezygnuje na tym etapie. Uwaga, bo proponują wyłączni wynagrodzenie prowizyjne, na co niewielu może sobie pozwolić (wiadomo, nie dostaje się stałej wypłaty).

Część druga to bardziej rozbudowana rozmowa i zdecydowanie merytoryczna. Pytania konkretniejsze, ale też dotyczące np. sposobu budowania zespołu, dobierania i szukania współpracowników