PKO Bank Polski

Finanse / Ekonomia

O PKO Bank Polski

O NAS

Od niemal 100 lat codziennie dostarczamy naszym klientom rozwiązania finansowe, koncentrując się na ich potrzebach. Konsekwentnie zmieniamy się, inwestujemy w rozwój i odpowiedzialnie wdrażamy nowoczesne technologie. Jesteśmy dumni z naszej historii i polskich korzeni. Chcemy nadal mieć pozytywny wpływ na ludzi, firmy, kulturę i środowisko. Jako jeden z największych banków w Europie Środkowej i Wschodniej odpowiedzialnie dbamy o interesy akcjonariuszy, klientów, pracowników i społeczności lokalnych.


Kogo szukamy?

Stawiamy na różnorodność, dlatego zapraszamy do naszego zespołu osoby, które ukończyły różne kierunki studiów. Chcesz współtworzyć nowoczesny polski Bank otwarty na klientów - czekamy na Ciebie!

  • Obecnie rekrutujemy do zespołów:
  • Bankowości detalicznej
  • Bankowości inwestycyjnej
  • Zarządzania ryzykiem
  • Contact Center
  • IT

Powiedz dzień dobry swojej karierze.


Jak przebiega proces rekrutacji?

Procesy rekrutacyjne są zróżnicowane i zależą od specyfiki danego stanowiska. Aplikacje zbieramy drogą elektroniczną. W pierwszym etapie analizujemy Twój profil zawodowy w odniesieniu do stanowiska pracy. Gdy Twoja aplikacja spełni nasze oczekiwania, zaprosimy Cię do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej, podczas której oceniamy Twoją motywację, predyspozycje interpersonalne oraz umiejętności, których oczekujemy na danym stanowisku. W czasie spotkania przełożony oceni Twoją wiedzę merytoryczną a pracownik działu HR kompetencje miękkie. W niektórych procesach stosujemy dodatkowe narzędzia takie jak próbki pracy, testy zdolności analitycznych, Assessment Center. Możesz zostać też poproszony o przygotowanie prezentacji na dany temat.


Dlaczego warto u nas pracować?

Zapewniamy możliwości rozwoju zawodowego i ciągłe doskonalenie. Nasz zespół tworzą eksperci wyznaczający wysokie standardy w polskiej bankowości. Zaufanie, jakim obdarzają nas klienci wymaga od nas profesjonalizmu oraz dużego zaangażowania.

Nowe OpinieDodaj

4.4
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Całkiem dobre miejsce na praktyki

Praktykantka
Na praktykach w PKO byłam prawie rok temu. Wiem, że oni regularnie prowadzą rekrutacje na praktyki i staże takie dla młodych bez doświadczenia. Ja po praktykach u nich byłam ogólnie zadowolona. Trochę szkoda, że strasznie ograniczone jest to co pokazują właśnie praktykantom. Można faktycznie się nauczyć paru rzeczy, ale ja bym chciała jeszcze więcej a nie było jak. To mogliby poprawić na przyszłość.

Trzeba im przyznać, że podejście do praktykantów mają super. Czysta profeska :) Wszystko w fajnej atmosferze z miłymi ludźmi. Trafiłam na świetnego opiekuna i dlatego tym bardziej dobrze to wspominam :)
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

    Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

    Ocena pozytywna
    Ocena rozmowy:Pozytywna

    Doradca Klienta Detalicznego (Praca)

    Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: RzeszówTermin rozmowy: 11.2015
    Proces rekrutacji: 3 etapy
    • Spotkanie w firmie
    Pytania dotyczące
    O Tobie
    O Tobie:Zalety i wady, Zainteresowania, Inne
    Wykształcenie
    Wykształcenie:Kierunek studiów, Kursy/Certyfikaty
    Kariera
    Kariera:Cele zawodowe, Twoje oczekiwania, Wynagrodzenie, Doświadczenie
    Sposób aplikowania
    • Strona internetowa firmy
    Ogólny komentarz

    Rozmowa rekrutacyjna w PKO składała się z dwóch elementów. Pytań zadawanych przez dwie osoby oraz ze scenek do odegrania. Pytania obejmowały doświadczenie, a zwłaszcza pracę w poprzednim miejscu, czyli w konkurencyjnym banku, wiedzę na temat technik sprzedaży skierowanych do klienta indywidualnego, wykształcenia i umiejętności obsługi komputera.

    Scenki były jak "z życia wzięte", prowadzone na zasadzie przychodzi klient, chce coś kupić albo nie jest pewien co chce, przekaż mu w prosty sposób informacje, zaproponuj produkty i wykaż się umiejętnościami sprzedażowymi. Wszystko było dość proste.

    Na koniec rekrutacji przewidzieli spotkanie z potencjalnym przełożonym. Tutaj było średnio sympatycznie, mam wrażenie, że trochę mnie zbywał. Zadał chyba z pięć pytań i mi podziękował. Po kilku dniach poinformowali mnie, że dziękują, ale nie.