Orange

3.9Pokaż więcej
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

O Orange

Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Orange – jednego z największych światowych operatorów telekomunikacyjnych, liderem branży telekomunikacyjnej, oferującym szybki internet światłowodowy oraz najszybszy mobilny internet w Polsce.

Orange Polska to 20 różnych obszarów działania: od techniki, sieci, badań i rozwoju, przez sprzedaż i obsługę klienta, do finansów, łańcucha dostaw i HR. Oznacza to dostęp do ponad 320 specjalizacji w ramach jednej firmy. W Orange Polska wspieramy projekty badawcze i edukacyjne. Pomagamy studentom odkrywać firmę i jej działalność poprzez nasz autorski program dla studentów 6.Zmysł, obejmujący program ambasadorski, konkurs oraz warsztaty merytoryczne.
W Orange Polska co roku oferujemy także około 200 płatnych praktyk we wszystkich obszarach firmy, począwszy od sprzedaży i obsługi klientów przez funkcje: IT, sieć, marketing, kontroling, HR, w ramach których studenci dołączają do zespołu specjalistów Orange i pracują nad realnymi projektami. Zdobywają dzięki temu konkretne doświadczenie, a część z nich zostaje u nas na stałe.

Orange Polska to przestrzeń dla wiecznie ciekawych, którzy potrafią dzielić swoją pasję z zaangażowaniem w pracy. Zarówno obecnych, jak i przyszłych pracowników cenimy za to, że realizują się w wielu dziedzinach – jako podróżnicy, odkrywcy, ludzie, którzy rozwijają swoje talenty plastyczne czy muzyczne. Jest to dla nas tak samo ważne jak ich otwarte umysły i umiejętność patrzenia na zadania i problemy z więcej niż jednej perspektywy. 
Zapraszamy do wspólnego odkrywania nowych obszarów innowacji, z dala od utartych schematów i wielokrotnie powielanych rozwiązań i w  warunkach, które pozwolą rozwinąć Twoje zdolności. Jesteśmy także doceniani jako pracodawca - już po raz siódmy zostaliśmy wyróżnieni certyfikatem Top Employer Polska 2017.

Nowe OpinieDodaj

4.0

Ciekawe perspektywy jak to w dużej firmie

2017-02-15
Sprzedawca
Zdaję sobie sprawę, że pewnie w centrali to są dopiero perspektywy nie to co w salonie sprzedaży. Aaaale w salonie sprzedaży też były można się było sporo nauczyć albo pójść na szkolenie. Przekonywała mnie umowa o pracę, atmosfera, pieniądze, benefity, elastyczny grafik. Nie podobało mi się, że był stres, który teraz niestety jest wszędzie. Szkoda rezygnować z takiej fajnej pracy tylko przez to
Pokaż benefity i ocenę

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna

Specjalista ds. sprzedaży (Praca)

2017-02-09
Branża: SprzedażMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 12.2016
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pokaż całą rozmowę kwalifikacyjną
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz