Orange

Nowe technologie / IT, Inżynieria / Konstrukcje, Telekomunikacja

O Orange

Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Orange – jednego z największych światowych operatorów telekomunikacyjnych, liderem branży telekomunikacyjnej, oferującym szybki internet światłowodowy oraz najszybszy mobilny internet w Polsce.


Orange Polska to 20 różnych obszarów działania: od techniki, sieci, badań i rozwoju, przez sprzedaż i obsługę klienta, do finansów, łańcucha dostaw i HR. Oznacza to dostęp do ponad 320 specjalizacji w ramach jednej firmy. W Orange Polska wspieramy projekty badawcze i edukacyjne. Pomagamy studentom odkrywać firmę i jej działalność poprzez nasz autorski program dla studentów Let's Orange obejmujący program ambasadorski, konkurs oraz warsztaty merytoryczne.


W Orange Polska co roku oferujemy także około 200 płatnych praktyk we wszystkich obszarach firmy, począwszy od sprzedaży i obsługi klientów przez funkcje: IT, sieć, marketing, kontroling, HR, w ramach których studenci dołączają do zespołu specjalistów Orange i pracują nad realnymi projektami. Zdobywają dzięki temu konkretne doświadczenie, a część z nich zostaje u nas na stałe.


Interesuje nas zmieniający się świat. Aby obserwować zachodzące zmiany i wyznaczać trendy nowych technologii, stworzyliśmy laboratoria – Orange Labs, a na badania rocznie przeznaczamy około 50 mln zł. Od 2009 roku wspólnie z partnerami organizujemy Dni Innowacji, podczas których prezentujemy aktualne trendy w dziedzinie telekomunikacji i nowych technologii, wspieramy wymianę doświadczeń i współpracę.


Zapraszamy do wspólnego odkrywania nowych obszarów innowacji, z dala od utartych schematów i wielokrotnie powielanych rozwiązań - w warunkach, które pozwolą rozwinąć Twoje zdolności.

Jesteśmy także doceniani jako pracodawca - już po raz ósmy zostaliśmy wyróżnieni certyfikatem Top Employer Polska 2018.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Ciekawe perspektywy jak to w dużej firmie

Sprzedawca
Zdaję sobie sprawę, że pewnie w centrali to są dopiero perspektywy nie to co w salonie sprzedaży. Aaaale w salonie sprzedaży też były można się było sporo nauczyć albo pójść na szkolenie. Przekonywała mnie umowa o pracę, atmosfera, pieniądze, benefity, elastyczny grafik. Nie podobało mi się, że był stres, który teraz niestety jest wszędzie. Szkoda rezygnować z takiej fajnej pracy tylko przez to
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Karta sportowa
  • System premiowy
  • Bony / bilety / zniżki
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Specjalista ds. sprzedaży (Praca)

Branża: SprzedażMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 12.2016
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Zainteresowania
Wykształcenie
Wykształcenie:Inne
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Po tym jak się dowiedziałam na rozmowie jakie są warunki nawet mi się spodobało :) Sama rozmowa jak rozmowa nic szczególnego chyba, że się patrzy na atmosferę. Było miło :) Nawet chciało się dobrze wypaść jak się widziało, że tak sympatycznie do człowieka podchodzą :) Nie dowiedziałam się jak jest w praktyce już w trakcie pracy niestety bo tak wyszło, że zaczęłam pracować w innym miejscu. Rozmowa wyglądała jakby to powiedzieć obiecująco szkoda, że inaczej wyszło

Żeby powiedzieć więcej na temat samej rozmowy to powiem, że pytali mnie gdzie pracowałam, jakie mam zainteresowania, jakie mam doświadczenie w obsłudze klienta, dlaczego chcę się tym zajmować, od kiedy mogę zacząć i dlaczego lubię pracę z ludźmi. Zestaw powtarzających się pytań na rozmowach ;)