Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

Neuca

Farmaceutyka / Medycyna

O Neuca

Neuca to polska firma działająca na rynku od 25 lat. Ich głównym zadaniem jest dystrybuowanie farmaceutyków, ale zajmują się także tworzeniem systemów informatycznych, usługami reklamowymi związanymi z ochroną zdrowia oraz rozbudowywaniem sieci przychodni. W skład Grupy Neuca wchodzą między innymi czasopisma "Magazyn Aptekarski", "Świat Zdrowia", spółki Accedit, Infonia, Neuca Med oraz Farmada Transport.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Świetna atmosfera

anonimowo
Znana firma, przynajmniej w Toruniu, więc pod tym względem na pewno warto. Oprócz tego zaletą tego miejsca jest bardzo przyjemna atmosfera. Wszyscy byli na luzie, zero jakichś kłótni czy spięć, także rewelacja. Tak samo z przełożonymi – można się było dogadać co do wszystkiego. Nikt nie patrzył tam na mnie nigdy z góry, wręcz przeciwnie – kierownictwo było otwarte na wszelkie dyskusje. Pod tym względem było naprawdę wyjątkowo. Ale za to wynagrodzenie jednak pozostawiało sporo do życzenia. Dobrze, że chociaż dawali benefity. Sama praca w Neuca z jednej strony była czasem stresująca, a z drugiej monotonna i sam nie wiem, co gorsze. Przez to nie zdecydowałem się na dłuższą współpracę z nimi.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa
  • Elastyczny czas pracy
  • Ubezpieczenia na życie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

pracownik obsługi klienta (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: ToruńTermin rozmowy: 4.2018
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Sukcesy i Porażki, Wiedza o Firmie
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Inne
Kariera
Kariera:Cele zawodowe, Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Nawet przyjemna rozmowa. Kilka pytań, raczej prostych i oczywistych. Interesowało ich moje doświadczenie, czy już wcześniej pracowałam w obsłudze klienta i jak sobie radzę z rozmowami telefonicznymi, jak po drugiej stronie mam marudnego albo zdenerwowanego klienta. Poza tym trochę musiałam opowiedzieć o mojej motywacji do pracy i czym mogę się wyróżnić spośród innych kandydatów. Cała rozmowa przebiegła w bardzo przyjaznej atmosferze. Nie czułam prawie żadnego stresu, bo nikt mnie tam nie odpytywał, było tak w miarę na luzie. I po prostu widać było, że rekruterzy to miłe i otwarte osoby i mają wobec kandydatów pozytywne nastawienie.