nc+

Obsługa Klienta / Call Center, Sprzedaż

O nc+

nc+ to nowoczesna platforma cyfrowa premium, w której znajdziesz prestiżowe wydarzenia sportowe, gorące premiery filmowe, produkcje dokumentalne, kulinarne, wnętrzarskie oraz dla dzieci. nc+ to również przyjazne technologie, dzięki którym możesz korzystać z bogatej oferty programowej w sposób dopasowany do twoich indywidualnych potrzeb.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Warunki proponują na poziomie

2017-02-02
Obsługa Klienta
Dobre rzeczy, które mi się nasuwają na myśl a propo ITI: stabilność, umowa o pracę, fajna atmosfera, wynagrodzenie podstawa plus premia, system zmianowy pozwalający łączyć pracę z innymi obowiązkami, pakiet benefitów, zestaw nc+ dla pracowników, fajny zespół

Uwaga na te godziny pracy - wiadomo z elastycznym grafikiem jest tak ze raz się kończy wcześniej raz później dlatego za work/life balance daje 3 kropki
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa
  • System premiowy
  • Bony / bilety / zniżki

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Konsultant ds. Obsługi Klienta (Praca)

2015-12-16
Branża: Doradztwo / KonsultingMiejsce: KrakówTermin rozmowy: 12.2015
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Obsługa programów, Inne
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Bardzo typowa rozmowa kwalifikacyjna na stanowisko konsultanta. Najpierw rozmowa przez telefon z pytaniami dlaczego do nas, jakie masz doświadczenie, czy nadal szukasz pracy i czy chcesz pracować z nami. Na koniec zapraszają na rozmowę w firmie.

Tutaj bardzo standardowo, ale też bardzo miło. Początek to trochę informacji o sposobie funkcjonowania działu, oczekiwaniach wobec konsultantów, warunkach oferowanych przez ITI. Później o mnie - co robiłam do tej pory, jak wyglądała moja praca na poprzednich stanowiskach, dlaczego rezygnuje z obecnej pracy, jak się czuję w kontakcie bezpośrednim z klientem itp. Końcówka to prosta scenka sprzedażowa na zasadzie "przekonaj klienta, że tutaj dostanie dobry produkt". Sympatyczna improwizacja, ale nie wymagają nie wiadomo czego.