Transcom Worldwide Poland

Obsługa Klienta / Call Center, Sprzedaż

O Transcom Worldwide Poland

Transcom CRM jako Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o., należy do firmy Transcom Worldwide — globalnego dostawcy usług w dziedzinie outsourcingu, który koncentruje się całkowicie na klientach i ich obsłudze. Posiadamy 54 oddziały w 23 krajach na świecie. Nasi Konsultanci obsługują codziennie ponad 600.000 Klientów w 33 językach. 
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o., laureat programu Inwestor w Kapitał Ludzki oraz nagrody Outsourcing Stars 2015, działa w Polsce w trzech lokalizacjach – w Olsztynie od 2003 roku, Gdańsku od 2007 roku i w Białymstoku od 1 czerwca 2016 r. W swoich placówkach zatrudnia prawie 1400 konsultantów, którzy oferują klientom operującym w Polsce i za granicą wsparcie CRM w piętnastu językach, m.in niemieckim, angielskim, francuskim, polskim i językach skandynawskich. Transcom Polska dba o ciągły rozwój, tworząc hub językowy w swoich polskich lokalizacjach chce jak najlepiej wspierać swoich międzynarodowych klientów. Gdańsk, Olsztyn i Białystok, w których zlokalizowane są nasze Oddziały, oferują liczne ośrodki akademickie, wiele atrakcji turystycznych oraz wysoki standard życia. Są przykładem miast dysponujących bogatą bazą wysoko wykwalifikowanych kandydatów, którzy płynnie posługują się m.in językiem angielskim, niemieckim, hiszpańskim, portugalskim, francuskim i włoskim, a także językami skandynawskimi.

W portfolio Transcom w Polsce znajdują się klienci z następujących branż:  

Finanse


W tym sektorze współpracujemy z jednym z największych banków obecnych na polskim rynku. Świadczymy usługi sprzedaży produktów bankowych, poczynając od pozyskania danych potencjalnych klientów, poprzez sprzedaż, a kończąc na nadzorze nad obiegiem dokumentów potrzebnych do realizacji zlecenia.


Telekomunikacja


Posiadamy wieloletnie doświadczenie w obsłudze klientów telekomunikacyjnych. Obecnie na szeroką skalę współpracujemy z najszybciej rozwijającą się w tym sektorze firmą w ostatnich latach. Świadczymy szeroki wachlarz usług rozpoczynając od obsługi klienta, pozyskania i utrzymania klienta, sprzedaży up&cross, pomocy technicznej, a kończąc na obsłudze reklamacji i innych zadań Back Office. 


Motoryzacja


Obecnie współpracujemy z jedną z najbardziej znanych marek motoryzacyjnych na świecie. Nasza firma odpowiedzialna jest za pełen cykl zarządzania klientem, koordynowanie pracy salonów sprzedaży, obsługę after sales oraz liczne akcje marketingowe. 


Wydawnictwa i prawa autorskie


Mamy szerokie doświadczenie w branży wydawniczej. Od kilku lat prowadzimy projekty sprzedażowe dla firm zarówno zajmujących się działalnością w pełni komercyjną, jak i wydawnictw edukacyjnych. Obsługujemy również klientów firmy będącej brokerem praw autorskich do tekstów pisanych oraz publikowanych w internecie (rynek amerykański oraz niemiecki), wykorzystując kanały komunikacji takie jak telefon, e-mail oraz chat. Obsługa prowadzona jest w języku niemieckim i angielskim.


E-commerce i AGD


Obecnie współpracujemy z międzynarodowymi markami - liderami rynku produkującymi elektronikę użytkową i AGD. Świadczymy szeroki wachlarz usług polegających na pełnej obsłudze klienta m.in. po przez udzielanie pomocy technicznej, jak również obsłudze reklamacji i świadczeniu wielu innych zadań.

Praca w Transcom

Zespół Transcom CRM to ponad 1200 osób - specjalistów głównie w dziedzinie obsługi klienta. Każdy wnosi do firmy coś nowego. Mając różne wykształcenie, doświadczenie i umiejętności każdy, kto tego chce - odnajduje w Transcom swoja ścieżkę kariery.

Transcom wspiera pracowników w rozwoju zawodowym, wskazując możliwości i dostarczając narzędzia. Oprócz systemu szkoleń wewnętrznych firma zapewnia dostęp do szkoleń zewnętrznych dostosowanych do realizacji celów strategicznych firmy oraz wymagań uzależnionych od zajmowanego stanowiska. Rozwój to także wszelkiego rodzaju awanse pionowe, jak również poziome (pomiędzy projektami, działami, oddziałami, a nawet krajami!), do których Transcom motywuje ambitnych i zdolnych pracowników.


Transcom umożliwia studentom i absolwentom start do kariery zawodowej. Osoby niedoświadczone mogą liczyć na szereg szkoleń i wsparcie osób bardziej doświadczonych. Osoby uczące się mają możliwość dopasowania grafiku do rozkładu zajęć na studiach. Rozbudowana ścieżka kariery dla konsultanta powoduje, że po kilku miesiącach pracy w Transcom każde CV wzbogaca się o kolejne szczeble kariery.


Zasady współpracy są jasno określone i uczciwe. Transcom oferuje elastyczne formy zatrudnienia, jak również tradycyjne umowy o pracę.


Pracownicy mają możliwość korzystania z bogatego pakietu świadczeń socjalnych, w tym nisko oprocentowanych pożyczek, zapomóg oraz dofinansowania do wypoczynku i rekreacji. W ramach projektu Transborders spółka wspiera rownież mobilność pracowników, oferując im pakiet relokacyjny, gdy zmieniają miejsca zamieszkania i przenoszą się do innego miasta lub kraju. 


Transcom kreuje dobre relacje wewnątrz firmy m.in. poprzez wzajemny szacunek, kulturę otwartości i zwracania się do siebie po imieniu. W trakcie pracy często organizowane są akcje motywacyjno-integracyjne, a po godzinach pracownicy wspólnie grają w piłkę nożną (Transcom posiada własną drużynę Transcom Reslipers!), koszykówkę, a cykliczne wypady poza firmę powodują, że wszyscy czują się zespołem. 


Dołącz do naszego zespołu http://transcom.talentbase.pl/
Znajdź nas na Facebook http://fb.com/TranscomPoland


Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Wcale nie było źle

2017-01-04
Konsultant ds. obsługi klienta
Plusy
łatwo się dostać do tej pracy
dofinansowują bilet miesięczny
Multisport plus pakiet Luxmedu
sympatyczni ludzie
elastyczny grafik co ma też minusy
można pracować i studiować jednocześnie
na początek szkolą
premię można dostać za jakość obsługi

Minusy
elastyczny grafik oznaczający pracę w weekendy i do późna
stres
presja czasu
o stałą umowę trzeba powalczyć
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa
  • System premiowy
  • Bony / bilety / zniżki
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Konsultant ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim (Praca)

2015-12-22
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: GdańskTermin rozmowy: 12.2015
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Testy specjalistyczne
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Inne
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Spotkanie w firmie zaczęło się od testów z języków. Z niemieckiego wszystko po kolei, co może sprawdzić znajomość języka. Test był dość długi i trudny, podobno poziom C1, więc naprawdę trzeba ogarniać, żeby go zrobić. Później test z angielskiego, dużo prostszy, ale też rozbudowany.

Dopiero po tej serii rozmowa stała się rzeczywiście rozmową kwalifikacyjną. Najpierw chcieli mi opowiedzieć o zasadach, które u nich panują, że pracuje się 8-20, dają umowę o pracę i w sumie ok zarobki. Później pytania o moją dyspozycyjność, gotowość do pracy w takim systemie, umiejętność telefonicznej rozmowy z klientem, chęć do nauczenia się obsługi nowych programów, motywację do pracy na słuchawce. Rozmowa przypominała wszystkie, które dzieją się przy aplikowaniu na takie stanowiska.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz