MultiMedia Polska

Sprzedaż, Telekomunikacja

O MultiMedia Polska

Multimedia Polska to znany dostawca usług telekomunikacyjnych. Firma oferuje między innymi telewizję cyfrową na żądanie (VoD), telefonię stacjonarną i mobilną, a także dostęp do internetu. Dodatkowo od niedawna Multimedia Polska daje swoim klientom możliwość kupna energii elektrycznej, ubezpieczeń oraz aplikacji do monitoringu mieszkania. Przedsiębiorstwo działa na rynku od ponad 20 lat.

Nowe OpinieDodaj

4.2
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

W porządku żeby sobie dorobić na studiach...

2016-09-15
Specjalista ds. Obsługi Klienta
... albo prosto po studiach jak się jeszcze nie szuka pracy w zawodzie / nie ma się perspektyw na znalezienie takiej pracy albo jeszcze z innych powodów. Tak czy siak może to być punkt startowy do dalszego rozwoju osobistego. Co muszę przyznać i podkreślić firma super płaci. Pozwala na elastyczne godziny pracy, więc grafik da się dostosowywać do godzin zajęć. Od siebie dodają dużo benefitów i szkolenia. Jeżeli się zostaje po godzinach to nadgodziny nie są dodatkowo płatne o tyle fajnie, że to jest rzadziej niż częściej. To znaczy siedzenie do późna nie jest codziennym standardem. Ostatecznie Multimedia zasłużyły na tą moją dobrą ocenę.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa
  • Elastyczny czas pracy
  • Ubezpieczenia na życie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Praca)

2017-01-06
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: ŁódźTermin rozmowy: 9.2016
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Obsługa programów
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - na takie stanowisko chciałam się dostać do Multimedia.

Pierwsza rzecz przez którą musiałam przejść już po aplikowaniu i selekcji CV to była rozmowa telefoniczna. Krótka nawet bardzo, bardziej formalność niż rzeczywista rekrutacja.

Druga rzecz po rozmowie telefonicznej to rozmowa w biurze. Przedstawili warunki zatrudnienia i można było porozmawiać - mogli zapytać o doświadczenie, obsługę komputera, dyspozycyjność i tego typu sprawy.

Odpowiedzi udzielili zgodnie z tym jak obiecali

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz