Mondelez International

Sprzedaż, Przemysł / Produkcja

O Mondelez International

Hello! We’re Mondelez International, the world’s leading maker of Chocolate, Biscuits and Candy, and the number two manufacturer of Gum. We market our products in 165 countries, generating over $30 billion* and employing over 100,000 people worldwide. Our aim? To create delicious moments of joy for people all around the world. In fact, ‘monde’ comes from the Latin word for ‘world’ and ‘delez’ is another way of saying ‘delicious’. So being delicious around the world is at the heart of our company – and our careers.


Even if you haven’t heard of Mondelez International, you’ve almost certainly heard of our brands. Brands like Cadbury, Milka, Trident, LU, Oreo and Philadelphia. Names known and loved all around the world. For every global brand at Mondelez International, we have many local brands that are just as loved. Each of which has a rich heritage within one of our local markets. In fact, it’s our great diversity of brands that really sets us apart as a company and enables us to be a leading snack provider in every category and region in which we operate.


Think our snacks are tempting? Wait until you hear about our exciting early career offerings! They’ll provide you with the skills, experience and opportunity to build a career that matches your ambitions. To learn more about who we are and the exciting opportunities available for graduates, interns and apprentices, visit careers.mondelezinternational.com/europe


*2014 pro forma revenue

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Polecam pracę w fabryce Mondeleza

anonimowo
Można traktować tą pracę jak coś dorywczego albo na stałe zależy jakie się ma stanowisko / doświadczenie/ czy się studiuje.

W fabryce jest system 4-brygadowy więc trzeba się przestawić na pracę o bardzo różnych godzinach. Da się przyzwyczaić wiem po sobie

Profit to szkolenia, fajna atmosfera i pieniądze jak należy. Pracy na pewno nikomu nie zabraknie ale nie jest mocno ciężko.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Specjalista ds. obsługi klienta (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 4.2014
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Testy specjalistyczne
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Obsługa programów, Inne
Kariera
Kariera:Cele zawodowe, Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Rekrutacja w postaci jednego, ale bardzo rozbudowanego etapu prowadzonego w siedzibie firmy. To znaczy rozmowa typowa - doświadczenie w pracy, oczekiwania jakie mam do tej pracy, zainteresowania, cele zawodowe co chce robić za kilka lat, kiedy mogę zacząć, jak jest u mnie z angielskim... Wszystko standard.

Plus testy z Excela coś już trzeba ogarniać nie wymagają zaawansowanej znajomości, ale same podstawy podstaw mogą nie wystarczyć. Lepiej wcześniej coś poczytać o Excelu

Plus kawałek rozmowy po angielsku zdecydowanie mniej straszne niż część Excelowska, bardziej sprawdzenie, czy się nie nakłamało w CV, że się mówi po angielsku a faktycznie ledwo może cokolwiek z siebie wydusić