Mercer

Doradztwo / Konsulting, Human Resources, Ubezpieczenia

O Mercer

Mercer powstał w 1945 r. w Stanach Zjednoczonych. Firma jest częścią Grupy MMC, a jej siedziba główna zlokalizowana jest w Nowym Jorku. Aktualnie Mercer uznawany jest za jedno z największych przedsiębiorstw na świecie świadczących usługi doradcze dla firm w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Działania spółki obejmują głównie obszar efektywnego wykorzystania potencjału pracowników, który ma prowadzić do jak najlepszych wyników biznesowych. W tym celu firma wspiera swoich klientów pod kątem, m.in. przygotowywania i zarządzania systemami związanymi z wynagrodzeniami,  programami opieki medycznej i świadczeniami pracowniczymi, takimi jak ubezpieczenia i świadczenia emerytalne.


Obecnie firma Mercer działa na skalę globalną. Posiada swoje biura w 180 miastach w 40 krajach świata i zatrudnia około 22 tys. osób. Tym samym usługi przedsiębiorstwa docierają do ponad 28 tys. klientów w 130 państwach.


Mercer funkcjonuje także w Polsce. W 1999 r. otwarte zostało pierwsze biuro w Warszawie. Obecnie pracuje w nim ponad 600 osób, wspierając klientów nie tylko z Europy, ale również z Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Ameryki Północnej i Południowej.


Podobnie jak inne filie Mercer, polski oddział zajmuje się głównie doradztwem z obszaru HR i badań płacowych oraz świadczeń pracowniczych. Jest on w posiadaniu drugiej pod względem wielkości w Polsce bazy danych związanych z wynagrodzeniami, która wykorzystywana jest do tworzenia badań płacowych oraz analiz wynagrodzeń. Ponadto, firma jest krajowym liderem świadczeń emerytalnych, a z jej usług korzystają nie tylko pracodawcy, ale także organizacje biznesowe oraz instytucje rządowe.


Mercer jest laureatem wielu prestiżowych nagród i rankingów. Zajmuje, m.in. pierwsze miejsce w plebiscycie Vault na najlepszą firmę konsultingową w branży HR. Polski oddział jest także sklasyfikowany na trzecim miejscu pod względem największych firm brokerskich w kraju.  

Nowe OpinieDodaj

4.4
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Fajna praca, dobre warunki

anonimowo
Super opcją jest to, że można współpracować z ludźmi z róznych krajów, a takie międzynarodowe środowisko to zawsze coś ciekawego i można poznać inne metody itp. W każdym razie to otwiera oczy na pewne sprawy. No i można angielski podszkolić przy okazji.

Do tego fajna kadra zarządzająca, współpracownicy też okej, a do pensji benefity - ja byłem zadowolony.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa
  • Owoce i napoje w firmie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

ePublishing Junior Specialist (Praca)

Branża: Administracja biurowaMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 6.2016
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Testy specjalistyczne
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Wiadomo zaczęło się od wysłania CV po angielsku. Później był z ich strony kontakt telefoniczny, ale nie zaliczam tego do etapów rekrutacji - zapytali czy nadal szukam pracy i czy mogę w tym terminie przyjść na testy. Testy odbywały się w biurze były ze znajomości pisemnego angielskiego z i Excela.

Po serii testów była rozmowa w firmie. Podczas tego padały też pytania po angielsku. Chodziło o to czy wiem na czym będzie polegała praca, czy chcę pracować w takim charakterze i jako freelancer. I czy potrafię pracować pod presją czasu i ile chce zarobić. Ta rozmowa była bardziej po to, żeby oni mnie poznali i żeby mogli mi odpowiedzieć o zakresie obowiązków.