Ipsos

Badania i Rozwój, Nowe technologie / IT

O Ipsos

Ipsos zajmuje się prowadzeniem różnorodnych badań - od badań marketingowych, przez ocenę lojalności konsumentów, aż po badania opinii. Firma powstała w 1991 roku, a obecnie koordynuje projekty przeprowadzane w 30 krajach na całym świecie.

Polski oddział przynależy do globalnej Grupy Ipsos działającej w 84 państwach i zatrudniającej łącznie około 9 tysięcy pracowników.

Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Bardzo wygodna forma dorzucenia czegoś do domowego budżetu

2016-11-20
Ankieterka
Plusy z takiej pracy
- elastyczność, możliwość pracowania z domu
- miła atmosfera
- wysokie wynagrodzenia za taką pracę
- łatwy kontakt z pracodawcą jak pojawiają się jakiekolwiek problemy
- jasne od początku do końca zasady współpracy

Minusy
- nie ma benefitów
- są różne zlecenia raz lepsze raz gorsze
- nie ma stabilizacji, ale przecież to praca w pewnym sensie dorywcza
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Ankieter Telefoniczny (Praca)

2016-03-04
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 2.2016
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Testy specjalistyczne
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady
Wykształcenie
Wykształcenie:Obsługa programów
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Szczerze mówiąc to była najprostsza rozmowa rekrutacyjna w moim życiu. Fakt, trochę się można zestresować. Najpierw tłumaczą zasady współpracy, czego wymagają, co trzeba mieć. Zadają parę pytań a propo tego np. jaki się ma komputer, internet, czy można będzie poświęcać tej pracy (bo to praca dodatkowa, ja oprócz tego mam cały etat gdzie indziej) minimalnie 20 godzin w tygodniu, czy nie ma się problemów z obsługą komputera, czy się ma słuchawki itp.

Później dostaje się test do rozwiązania. Nawet nie wiem jak go określić. Pytania np. na zasadzie co byś zrobił gdyby itp. Chyba nie ma na to dobrych odpowiedzi po prostu trzeba napisać co się myśli.

Na koniec jest najgorsze dla większości. Trzeba przy nich wykonać jeden telefon i pogadać z klientem. Tym się można najbardziej zestresować a tak to na spokojnie reszta.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz