Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

GetBack

Usługi Prawnicze

O GetBack

Spółka GetBack S.A. zajmuje jedną z czołowych pozycji na rynku zarządzania wierzytelnościami w Polsce. Siedziba spółki mieści się we Wrocławiu, zaś biura w Warszawie i Lublinie. Doświadczona kadra, złożona z najlepszych specjalistów z branży, zapewnia naszym Klientom skuteczność w działaniu i pełne zaangażowanie.

Oferujemy:

  • Niepowtarzalną atmosferę wśród pozytywnie zakręconych ludzi
  • Możliwość wykazania się podczas realizacji ambitnych zadań
  • Nasz Model Awansów i Ścieżek Kariery gwarantuje klarowną ścieżkę rozwoju
  • Prowadzimy dla naszych pracowników cykle szkoleń – w których możesz uczestniczyć również Ty!
  • Uważamy, ze praca to nie wszystko, dlatego cyklicznie bawimy się na imprezach integracyjnych i tworzymy koła zainteresowań
  • Brzmi ciekawie? Możesz dodać coś od siebie – jesteśmy otwarci na Twoje pomysły!

 Działy do których rekrutujemy:

  • Call Center
  • Obsługa Klienta
  • Marketing
  • IT
  • Finanse
  • Prawo

Wybierz właściwy kierunek!


 

 

 




Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Dużo wyzwań

anonimowo
Myślę, że wszystko zależy od działu i od ludzi na jakich się trafi. Ja pod tym względem mam dobrą sytuację, przełożeni są mili i nie czepiają się o byle co, a współpracownicy też są sympatyczni. Ostatnio w GetBacku sporo się zmieniało, ale miało to też swoje plusy, bo dzięki temu dużo się działo i nie było nudy. Chociaż na nudę to i tak nie można tu narzekać, bo jest co robić. Ale w zamian za to, jak się ze wszystkim wyrobić jak trzeba, to można liczyć na całkiem niezłą kasę. Ja nie mam się na co skarżyć w tej firmie.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • System premiowy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Specjalista ds. Odzyskiwania Należności (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WrocławTermin rozmowy: 9.2016
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Zainteresowania
Wykształcenie
Wykształcenie:Obsługa programów
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Wytłumaczyli mi na czym będzie polegać moja praca i czy będzie mi to odpowiadało. Powiedzieli jakie warunki zatrudnienia mogą zaproponować zarówno w kwestii finansowej, jak i dodatkowych benefitów.

Po tym zaczęły się pytania o to czego ja oczekuję, gdzie wcześniej pracowałam i jak sobie radziłam z tą pracą. Czy jeżeli mnie zatrudnią będę mogła bez problemów pracować w systemie dwuzmianowym i taki kontakt z klientem nie będzie mi przeszkadzał oraz na jakim poziomie znam obsługę programów należących do pakietu OFFICE.

Dla nich na plus, że informują o wynikach rekrutacji bez względu na to, jaki ten wynik jest.