Gallup Arteria Management

Obsługa Klienta / Call Center

O Gallup Arteria Management

Gallup Arteria Management Sp. z o.o. S.K. (dawniej Gallup Polska Sp. z o.o.), jesteśmy jednym z największych Call Center w Polsce oraz członkiem silnej Grupy Kapitałowej Arteria S.A.

Możemy poszczycić się bogatym doświadczeniem, dzięki ponad 10-letniej realizacji usług call/contact center dla podmiotów z wielu branż. Dzięki bogatemu doświadczeniu, realizujemy projekty infolinii w wielu formach i dla Klientów z różnych branż.

Aktualnie w dwóch lokalizacjach (Ruda Śląska i Sosnowiec) zatrudniamy ponad 1600 pracowników.

Nowe OpinieDodaj

4.2
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Firma z kategorii "przeciętniak"

Konsultant Infolinii
Może od razu wytłumaczę co mam na myśli pisząc "przeciętniak" - średnia wysokość wynagrodzenia za godzinę, praca na umowie zlecenie, grafik, który się bardzo dynamicznie zmienia (to nie jest atut) i rozmowy po angielsku bez przygotowania (chociaż w postaci szkoleń językowych). To tak tytułem rozpoczęcia od tego, co negatywne.

Do tego wszystkiego dochodzi bardzo fajna atmosfera, szkolenia przygotowujące do pracy na dobrym poziomie przygotowane bardzo merytorycznie, bardzo łatwo się dostać do pracy i zdobyć doświadczenie, można awansować pionowo jak się człowiek stara i miłe kierownictwo.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • System premiowy
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

konsultant (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: Ruda ŚląskaTermin rozmowy: 1.2018
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
Wykształcenie
Wykształcenie:Inne
Kariera
Kariera:Cele zawodowe, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Moja rozmowa na stanowisko konsultanta trwała około 15 minut. Pytania bardzo standardowe, niczym nieróżniące się od większości tych na rozmowach kwalifikacyjnych. Po standardowej serii pytań (wykształcenie, doświadczenie, osobowość) kilka z nich dotyczyło ściśle telemarketingu. Z ciekawszych pytań pamiętam takie o to, jak zachowałbym się w konkretnej sytuacji z niekulturalnym klientem. Na koniec otrzymałem specjalną misję – sprzedać rekruterce kartkę papieru. Rozmowa taka, jakiej się spodziewałem, bardzo szybka i nieróżniąca się specjalnie od większości.