Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy
Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.
Aplikowałeś na: Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Medycznym
Rekrutacja odbyła się:październik 2016, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Rozmowa - prowadzona przez HR i szefa działu, przekazanie informacji o firmie, dziale, stanowisku, pytania na temat wybranych rzeczy z cv na przykład doświadczenia, znajomości branży, wykształcenia, przetestowanie znajomości angielskiego Bardzo mi pasowało, że wszystkiego udało się o nich dowiedzieć, że ma się po rozmowie cały obraz sytuacji na temat firmy. Ma się też poczucie, że oni mają zebrane wszystkie potrzebne informacje żeby podjąć decyzję. A jednocześnie rozmowa nie była nawet trochę stresująca.
Aplikowałeś na: Specjalista ds. Obsługi Klienta
Rekrutacja odbyła się:wrzesień 2016, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
Na stronie opisują skomplikowaną rekrutację, ale ja byłam na jednej jedynej rozmowie. Nic więcej o innych częściach mi nie wiadomo. I tak była mowa o: -> moim doświadczeniu w zawodzie związanym z obsługą klienta i sprzedażą -> umiejętnościach obsługi pakietu Office -> znajomości języka angielskiego -> dyspozycyjności i momentu rozpoczęcia pracy -> wiedzy na temat branży assistance -> oczekiwaniach na temat pracy i wynagrodzenia Wydaje mi się, że wszystko zostało powiedziane już na tej jednej rozmowie stąd nie wiem po co mieliby robić kolejne etapy.
Aplikowałeś na: Konsultant ds. Obsługi Klienta w Dziale Assistance
Rekrutacja odbyła się:maj 2016, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Mi się podobało na rekrutacji do Europ Assistance. Wszystko profesjonalnie przeprowadzone nie ma się do czego przyczepić. Byłam tam na jednej rozmowie, gadałam z dwiema osobami, czyli standardowo. Sporo opowiadali jak wygląda praca u nich itp. Pytali mnie na przykład gdzie wcześniej pracowałam na call center, jakie studia kończę, czemu chcę u nich pracować, czy radzę sobie z obsługą komputera a zwłaszcza programów z pakietu Office, czym się interesuje, ile chce zarobić, kiedy mogę zacząć i sprawdzali czy sobie radzę z angielskim. Moim zdaniem nie było stresująco jedyny stres to może być ta rozmowa po angielsku a cała reszta to typowa kwalifikacja.
Aplikowałeś na: Koordynator Pomocy Medycznej
Rekrutacja odbyła się:luty 2016, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
W Europ Assistance byłem na rozmowie w lutym tego roku. Rekruterka miała bardzo profesjonalne podejście do mnie jako do kandydata. Zadawała głównie sensowne pytania, a samo spotkanie trwało tyle, ile standardowa kwalifikacja powinna, czyli około 30 minut. Odpowiadałem na pytania o poprzednie doświadczenia zapisane w CV, o to kim dla mnie jest trudny klient i jak sobie z takimi radzę, czy kiedykolwiek byłem za granicą a jeśli tak to gdzie, jakie są moje zainteresowania, jak spędzam wolny czas, co uważam za swój największy sukces a co za swoją największą porażkę. Plus ile chciałbym zarabiać, dlaczego rezygnuję z obecnego wtedy stanowiska i jaki mam okres wypowiedzenia. Dodatkowo jeszcze trzeba być przygotowanym na rozmowę po angielsku. Głównie pytania nawiązujące do wcześniej uzyskanych informacji.
Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪
Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.
Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.