Convergys

Marketing / Reklama / PR, Media / Sztuka / Rozrywka

O Convergys

Convergys to światowej klasy korporacja zajmująca się zarządzaniem relacjami z klientami, założona w Stanach Zjednoczonych. Convergys oferuje outsourcing obsługi klienta w zakresie wsparcia telefonicznego, self service i rozwiązań systemowych dopasowanych do rynku usług komunikacyjnych, finansowych, IT, sprzedażowych, opieki zdrowotnej i rynku rządowego.

Na Convergys, naszym celem jest, aby ustawić standard w naszej branży poprzez niezrównaną dbałością o naszych klientów, klientów i osób.

Dla naszych klientów oznacza to nasi 130.000 członków zespołu codziennie zjednoczonych wspólnym celem obudzić: pomagając naszym klientom utrzymać wyjątkowe relacje ze swoimi klientami. Dla naszych ludzi, oznacza to zobowiązanie do siebie, aby dokonać wielkich rzeczy, budowania kariery i mieć trochę zabawy po drodze!

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Wszystko na mocne 4!

anonimowo
Firma w tym regionie jest uważana za jednego z lepszych pracodawców. Ja się w taką opinią spotkałem jak powiedziałem, że tam pracuje. Mi się wydaje, że warto tu zacząć tzn. zdobyć tu pierwsze doświadczenie, bo można się szybko i dużo nauczyć.

Tak jak napisałem firma na mocne 4 i jeżeli chodzi o atmosferę, pieniądze, godziny pracy, benefity, rozwój, stabilność praktycznie o wszystko.

Niżej oceniłbym tylko poziom stresu i to, że trzeba pracować dosłownie przez cały okrągły rok.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa
  • Ubezpieczenia na życie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: SzczecinTermin rozmowy: 10.2014
Proces rekrutacji: 4 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Testy specjalistyczne
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Dobrze pamiętam, że w ogłoszeniu nie mieli zbyt wiele wymagań a rekrutacja okazała się długa i wieloetapowa. Tak dziwnie trochę.

1 część to było przesłanie zgłoszenia. 2 część rozmowa telefoniczna z pytaniami typu czemu taka firma? kiedy mogę zacząć? czemu obsługa klienta? 3 część rozmowa rekrutacyjna w biurze z pytaniami o wszystko i z rozmową po angielsku i po niemiecku 4 część testy językowe bardziej chodziło o to czy się potrafi pisać w obu językach

Informacje jak już się zdecydują dostaje każdy chyba kto był na rozmowie w biurze.