Convergys

4.0Pokaż więcej
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

O Convergys

Convergys to światowej klasy korporacja zajmująca się zarządzaniem relacjami z klientami, założona w Stanach Zjednoczonych. Convergys oferuje outsourcing obsługi klienta w zakresie wsparcia telefonicznego, self service i rozwiązań systemowych dopasowanych do rynku usług komunikacyjnych, finansowych, IT, sprzedażowych, opieki zdrowotnej i rynku rządowego.

Na Convergys, naszym celem jest, aby ustawić standard w naszej branży poprzez niezrównaną dbałością o naszych klientów, klientów i osób.

Dla naszych klientów oznacza to nasi 130.000 członków zespołu codziennie zjednoczonych wspólnym celem obudzić: pomagając naszym klientom utrzymać wyjątkowe relacje ze swoimi klientami. Dla naszych ludzi, oznacza to zobowiązanie do siebie, aby dokonać wielkich rzeczy, budowania kariery i mieć trochę zabawy po drodze!

Nowe OpinieDodaj

4.0

Wszystko na mocne 4!

2016-06-20
anonimowo
Firma w tym regionie jest uważana za jednego z lepszych pracodawców. Ja się w taką opinią spotkałem jak powiedziałem, że tam pracuje. Mi się wydaje, że warto tu zacząć tzn. zdobyć tu pierwsze doświadczenie, bo można się szybko i dużo nauczyć.

Tak jak napisałem firma na mocne 4 i jeżeli chodzi o atmosferę, pieniądze, godziny pracy, benefity, rozwój, stabilność praktycznie o wszystko.

Niżej oceniłbym tylko poziom stresu i to, że trzeba pracować dosłownie przez cały okrągły rok.
Pokaż benefity i ocenę

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Praca)

2016-11-23
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: SzczecinTermin rozmowy: 10.2014
Proces rekrutacji: 4 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Testy specjalistyczne
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pokaż całą rozmowę kwalifikacyjną
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz