Contact Center

3.8Pokaż więcej
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

O Contact Center

Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi związane z obsługą klienta oraz ze wsparciem sprzedaży. Firma działa na rynku od ponad 15 lat i do tej pory pracowała dla takich marek, jak m.in. Makro, Raiffeisen Leasing, Isuzu Trucks, Payback, Lotos czy Orlen. Główna siedziba spółki zlokalizowana jest w Warszawie, ale oprócz tego Contact Center dysponuje licznymi centrami outsourcingowymi.

Nowe OpinieDodaj

3.8

W trakcie studiów się sprawdzała

2017-03-18
Doradca Klienta
Praca jak najbardziej dla studentów co bardzo widać po załodze jaką tam mają. Zdecydowana większość nadal studiuje albo jest prosto po studiach i szuka dla siebie miejsca. Tu nie było problemów z grafikiem, atmosferą, zarobkami. Co fajne dostawaliśmy pakiet medyczny nawet można powiedzieć, że dbali o pracowników. Pieniądze przychodziły na czas także nie mam powodów żeby o cokolwiek się czepiać :)
Pokaż benefity i ocenę

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna

Doradca Klienta (Praca)

2016-03-03
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 2.2016
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pokaż całą rozmowę kwalifikacyjną
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz