Contact Center

Obsługa Klienta / Call Center

O Contact Center

Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi związane z obsługą klienta oraz ze wsparciem sprzedaży. Firma działa na rynku od ponad 15 lat i do tej pory pracowała dla takich marek, jak m.in. Makro, Raiffeisen Leasing, Isuzu Trucks, Payback, Lotos czy Orlen. Główna siedziba spółki zlokalizowana jest w Warszawie, ale oprócz tego Contact Center dysponuje licznymi centrami outsourcingowymi.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

W trakcie studiów się sprawdzała

2017-03-18
Doradca Klienta
Praca jak najbardziej dla studentów co bardzo widać po załodze jaką tam mają. Zdecydowana większość nadal studiuje albo jest prosto po studiach i szuka dla siebie miejsca. Tu nie było problemów z grafikiem, atmosferą, zarobkami. Co fajne dostawaliśmy pakiet medyczny nawet można powiedzieć, że dbali o pracowników. Pieniądze przychodziły na czas także nie mam powodów żeby o cokolwiek się czepiać :)
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Narzędzia pracy
  • System premiowy
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Doradca Klienta (Praca)

2016-03-03
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 2.2016
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Zainteresowania, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Obsługa programów
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Warto sobie najpierw poczytać co piszą o rekrutacji u siebie na stronie. Mi to pomogło chociaż mieli tam opisane więcej etapów niż rzeczywiście później było. Z drugiej strony lepiej wiedzieć co mogą jeszcze zrobić.

To tak: u mnie 1. wysłanie CV 2. rozmowa z panią z Departamentu Zasobów Ludzkich (nie zapamiętałem, ale sprawdziłem to u nich na stronie skąd ta kobieta była ;) 3. rozmowa z menadżerem

Pytania na obu rozmowach się trochę powtarzały. Np. oboje pytali o doświadczenie na call center i czemu zrezygnowałem z pracy wcześniej. Czy szukam raczej czegoś na stałe czy tylko na jakiś czas. Czy mogę pracować na cały etat bez problemu. Czy lubię rozmawiać z ludźmi. Czy - i tu trochę śmiechu - umiem obsługiwać komputer. Miałem też sprzedać podczas drugiej rozmowy długopis

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz