Contact Center

Logo Contact Center
+ Dodaj opinię
Contact Center Czy to Twoja firma?
Doradztwo / Konsulting, Obsługa Klienta / Call Center

Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi związane z obsługą klienta oraz ze wsparciem sprzedaży. Firma działa na rynku od ponad 15 lat i do tej pory pracowała dla takich marek, jak m.in. Makro, Raiffeisen Leasing, Isuzu Trucks, Payback, Lotos czy Orlen. Główna siedziba spółki zlokalizowana jest w Warszawie, ale oprócz tego Contact Center dysponuje licznymi centrami outsourcingowymi.

Opinie o Contact Center

(5)

Poznaj opinie osób, które pracowały lub pracują w tej firmie

5 opinii

3.8

4.8Atmosfera

3.6Benefity

2.4Możliwość rozwoju

4.2Wynagrodzenie

4.2Work/life balance

Pokaż:

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

18.03.2017
3.8

W trakcie studiów się sprawdzała

Praca jak najbardziej dla studentów co bardzo widać po załodze jaką tam mają. Zdecydowana większość nadal studiuje albo jest prosto po studiach i szuka dla siebie miejsca. Tu nie było problemów z grafikiem, atmosferą, zarobkami. Co fajne dostawaliśmy pakiet medyczny nawet można powiedzieć, że dbali o pracowników. Pieniądze przychodziły na czas także nie mam powodów...
więcej
Czy ta opinia jest przydatna?
tak
nie
09.12.2016
3.6

Praca na jakiś czas

Nie da się wiązać przyszłości z pracą na call center. To jest praca na jakiś czas bez względu na pracodawcę. Nawet najlepszy moim zdaniem nie sprawi, że się zechce na stałe być doradcą klienta na słuchawce. Chociaż trzeba przyznać, że warunki mieli fajne. Nawet wysokie pensje, elastyczny grafik, coachingi. Atmosfera bardzo pozytywna i ludzie fajnie nastawieni. ...
więcej
Czy ta opinia jest przydatna?
tak
nie

Najnowsze oferty pracy od Contact Center czekają na Ciebie.

Zobacz oferty pracy
17.11.2016
3.8

Nawet mi się podobało

To nie jest praca marzeń albo praca na najbliższe ileś lat, ale jako praca na jakiś czas mi się podobała. Ludzie bardzo sympatyczni, elastyczny grafik, nawet ciekawe projekty i całkiem fajne pieniążki - to było zdecydowanie fajne :) Jak na call center zdecydowanie dawali radę ;) Minusy jakieś być muszą i tu na przykład mogę wymienić monotonię takiej pracy...
więcej
Czy ta opinia jest przydatna?
tak
nie
07.04.2016
4.0

Fajna praca

Mogę się podzielić swoimi spostrzeżeniami tylko zastrzegam, że już nie pracuję, więc nie wiem jak to dokładnie wygląda w tej chwili. To tak: płacili dobrze a nawet bardzo dobrze, system premiowy bardzo dobry, prywatna opieka medyczna, super ludzie, super atmosfera, ok zarządzający, doświadczenie, godziny pracy, ciekawe projekty. A z tych gorszych rzeczy: nie każdy ...
więcej
Czy ta opinia jest przydatna?
tak
nie
17.03.2016
4.0

Bardzo dobre miejsce pracy nawet jak na call center

Call center zawsze kojarzyło mi się mało pozytywnie, ale o tym krążyły głównie dobre opinie i tylko dlatego postanowiłam spróbować. Okazało się, że praca wcale nie była taka straszna wręcz przeciwnie bardzo dobrze ją wspominam, mimo że już trochę czasu minęło. Było trochę stresujących okresów, ale to jak wszędzie i to nie było takie złe. Na pewno stwarzali pozyt...
więcej
Czy ta opinia jest przydatna?
tak
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.