CCC – powered by TELUS International

Logo CCC – powered by TELUS International
+ Dodaj opinię
CCC – powered by TELUS International Czy to Twoja firma?
Obsługa Klienta / Call Center

Od momentu założenia w 1998 r. doskonała obsługa klienta jest naszą pasją, a zadowolenie klientów naszą misją. Jeśli szukasz miejsca, w którym lubisz pracować, gdzie koledzy stają się przyjaciółmi i gdzie możliwości awansu, również na arenie międzynarodowej, nie są pustymi obietnicami, zapraszamy do zespołu CCC.

Rozmowy kwalifikacyjne w CCC – powered by TELUS International

(5)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

5 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Telefoniczny Konsultant Klienta

Rekrutacja odbyła się:grudzień 2016, Gdańsk

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Potwierdzam, u mnie identyczny schemat podczas rekrutacji. Wydawało mi się do samego końca, że bardzo dobrze mi poszło, jednak pracy, mimo starań nie udało się dostać. Co się pojawiło na mojej rozmowie - doświadczenie, motywacja do pracy z klientem, zakres obowiązków z poprzednich prac, oczekiwania, zalety... Bardzo standardowy standard O innych częściach nie ma co pisać było tak jak u innych. Też mi powiedzieli co i jak i był ten banalny test

Rozwiń
Data dodania: 19.12.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Telefoniczny konsultant klienta

Rekrutacja odbyła się:październik 2016, Gdańsk

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Schemat rekrutacji chyba mają zawsze taki sam, bo ja dokładnie tak samo przechodziłam przez rozmowę + rozmowę po angielsku i test komputerowy. Wydaje mi się, że to prosta rekrutacja, nie wymagają Bóg wie czego, raczej chcą prostych oczywistych rzeczy jakie mają się przydać na tym stanowisku. Mnie to pytali czemu CC, czemu nie pracuję teraz w poprzedniej firmie, jakie mam zalety, czy umiem mówić do klienta językiem korzyści, czy potrafię sobie radzić w różnych sytuacjach, czy praca w elastycznych godzinach będzie dla mnie ok i sami przedstawiali podstawowe rzeczy, jakie dostają u nich pracownicy.

Rozwiń
Data dodania: 25.10.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Agent

Rekrutacja odbyła się:lipiec 2016, Gdańsk

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

U mnie było podobnie do tego co ludzie tu opisywali, ale trochę się różniło. A więc to wyglądało tak 1. aplikacja przez stronę 2. zaproszenie na spotkanie - na spotkaniu najpierw przestawienie informacji o firmie, zasadach zatrudnienia potem rozmowa 3. po rozmowie test komputerowy bardzo prosty polegający na kilku rzeczach do zrobienia w systemie i wyszukiwaniu informacji Z pytań pojawiły się o doświadczenie w call center, jak sobie wyobrażam pracę tutaj, kiedy mogę zacząć i kto mnie polecał (jak internet mi podpowiedział to standard, że biorą na rozmowę ludzi z polecenia).

Rozwiń
Data dodania: 23.08.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 1
nie

Aplikowałeś na: Agent

Rekrutacja odbyła się:luty 2016, Gdańsk

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Rekrutacja wygląda tak, że jest spotkanie w firmie w trakcie sprawdzają znajomość języka, z którym się aplikowało i jeszcze robią test na komputerze np. trzeba wyszukać informacje, coś tam zrobić konkretnego. Testem nie ma się co przejmować jest bardzo łatwy wystarczy tylko trochę pomyśleć i znać obsługę komputera. Jeżeli chodzi o rozmowę i pytania to wszystko tak jak się można spodziewać np. doświadczenie w obsłudze klienta albo w pracy na call center, dyspozycyjność, oczekiwania finansowe. Uwaga, jeszcze jest moment, kiedy wszystko opowiadają o firmie i o zasadach zatrudnienia i po tym jest czas na pytania. Dobrze zadać chociaż jedno od siebie to od razu lepiej wygląda

Rozwiń
Data dodania: 08.06.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Doradca klienta linii lotniczych

Rekrutacja odbyła się:styczeń 2016, Gdańsk

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Rekrutacja na miejscu w firmie miała trzy części - rozmowa z przedstawicielami, test na jakimś systemie komputerowym i rozmowa po niemiecku. Chyba mają dużo ludzi z polecenia od pracowników, bo najpierw zapytali mnie od kogo jestem. A że od nikogo nie byłam, to po prostu przeszliśmy dalej. Poza standardowymi pytaniami było jedno o pakiet Office i o dyspozycyjność. Reszta to doświadczenie. Później właśnie dostałam ten "test" na jakimś programie. Proste zadania do wykonania, bardziej na intuicję. Na koniec bezproblemowa rozmowa po niemiecku u mnie o zainteresowaniach i wyobrażeniach dotyczących przyszłego stanowiska. Nie warto się przejmować, bo rekrutacja przeprowadzana jest w miłej atmosferze.

Rozwiń
Data dodania: 22.01.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.