CBB Call Center

Logo CBB Call Center
+ Dodaj opinię
CBB Call Center Czy to Twoja firma?
CBB Call Center zajmuje się świadczeniem usług z zakresu telefonicznej obsługi klientów. Firma działa na rynku od 2001 roku - obecnie jej głównym klientem jest Bank Pekao S.A., właściciel CBB (Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.). Przedsiębiorstwo zarządza dwoma oddziałami w Krakowie i w Łodzi.

Opinie o CBB Call Center

(6)

Poznaj opinie osób, które pracowały lub pracują w tej firmie

Najnowsza opinia

6 opinii

3.5

4.3Atmosfera

3.7Benefity

2.3Możliwość rozwoju

3.2Wynagrodzenie

3.8Work/life balance

17.03.2017
3.8

Spoko jak się lubi gadać

Podstawa to lubić gadać i słuchać wtedy praca ma plusy np.: zdobywa się to całe doświadczenie potrzebne potem w każdej rekrutacji, pracowało się w fajnej atmosferze z miłymi ludźmi, praca jest ciekawa ciągle coś się dzieje, na starcie porządnie szkolą zanim trzeba zabrać się do roboty, ma się elastyczny czas pracy i na nic szczególnego się nie narzeka. Zapewne ...
więcej
Czy ta opinia jest przydatna?
tak
nie

Oferty pracy CBB Call Center

(0)

Przejrzyj polecane i wciąż dostępne oferty

Brak ofert

W tym momencie nie znaleźliśmy żadnych aktualnych ofert tego pracodawcy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.