CBB Call Center

Logo CBB Call Center
+ Dodaj opinię
CBB Call Center Czy to Twoja firma?
CBB Call Center zajmuje się świadczeniem usług z zakresu telefonicznej obsługi klientów. Firma działa na rynku od 2001 roku - obecnie jej głównym klientem jest Bank Pekao S.A., właściciel CBB (Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.). Przedsiębiorstwo zarządza dwoma oddziałami w Krakowie i w Łodzi.

Opinie o CBB Call Center

(7)

Poznaj opinie osób, które pracowały lub pracują w tej firmie

Najnowsza opinia

7 opinii

3.1

3.9Atmosfera

3.3Benefity

2.1Możliwość rozwoju

2.9Wynagrodzenie

3.4Work/life balance

Obecnie zatrudniony (Konsultant, Kraków) -

09.12.2020
1.0

Praca dla masochistów

Tak trzymać!

Atmosfera wśród konsultantów.

Do poprawy

Wszystko. Począwszy od czystości na sali, a skończywszy na procedurach.

więcej
Czy ta opinia jest przydatna?
tak
nie

Oferty pracy CBB Call Center

(0)

Przejrzyj polecane i wciąż dostępne oferty

Brak ofert

W tym momencie nie znaleźliśmy żadnych aktualnych ofert tego pracodawcy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.