CBB Call Center

Finanse / Ekonomia, Obsługa Klienta / Call Center, Sprzedaż

O CBB Call Center

CBB Call Center zajmuje się świadczeniem usług z zakresu telefonicznej obsługi klientów. Firma działa na rynku od 2001 roku - obecnie jej głównym klientem jest Bank Pekao S.A., właściciel CBB (Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.). Przedsiębiorstwo zarządza dwoma oddziałami w Krakowie i w Łodzi.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Spoko jak się lubi gadać

2017-03-17
Konsultantka
Podstawa to lubić gadać i słuchać wtedy praca ma plusy np.:
zdobywa się to całe doświadczenie potrzebne potem w każdej rekrutacji, pracowało się w fajnej atmosferze z miłymi ludźmi, praca jest ciekawa ciągle coś się dzieje, na starcie porządnie szkolą zanim trzeba zabrać się do roboty, ma się elastyczny czas pracy i na nic szczególnego się nie narzeka.

Zapewne może być lepiej z wieloma rzeczami a ja i tak byłam zadowolona z tego co tam miałam
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Narzędzia pracy
  • Elastyczny czas pracy
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz