Etap #1 Piłka po Twojej stronie - wybierz interesującą Cię ofertę
Zapoznaj się z aktualnymi ofertami w Banku Millennium i dokonaj wyboru. Na start pracy w centrum telefonicznej obsługi klienta dobrym stanowiskiem będzie np. Asystent ds. Telefonicznej Obsługi Klienta lub Konsultant ds. Sprzedaży Produktów Bankowych.
Wypełnij formularz rekrutacyjny, pamiętając, żeby sprawdzić poprawność wszystkich danych. Ułatwi nam to skontaktowanie się z Tobą. W przypadku otwartości na udział w różnych procesach rekrutacyjnych w Banku, możesz zaznaczyć również taką opcję.
Prawda, że proste? :)
Etap #2 Na początek rozmowa telefoniczna :)
Ty już swoje zrobiłeś, więc teraz my zrobimy nasze. Zadzwonimy do Ciebie i będziemy chcieli Cię lepiej poznać oraz dowiedzieć się, czy i gdzie obecnie pracujesz, jakie masz wykształcenie i dlaczego chciałbyś sprawdzić się w bankowości.
Jeśli będziesz pasował do profilu stanowiska, zaprosimy Cię na spotkanie w naszej centrali. Wyślemy Ci SMS z podstawowymi informacjami o spotkaniu, a na maila dostaniesz wszystkie szczegóły.
Sukces lubi prędkość, a my lubimy, gdy wszystko przebiega bez zbędnych opóźnień. Dlatego chcemy jak najszybciej dać Ci znać o tym, że umawiamy się na spotkanie.
Pamiętaj, nawet jeśli nie uda Ci się za pierwszym razem – nic straconego! Zachęcamy Cię do śledzenia naszych ofert na www.bankmillennium.pl/kariera
Etap #3 Czas na spotkanie :)
Zniżki korporacyjne – na posiłki, wydarzenia i zakupy. Pracując z nami po prostu zyskujesz.Formularz aplikacyjny formularzem aplikacyjnym, telefon telefonem, ale my najbardziej lubimy kontakt bezpośredni. Wtedy i Ty, i my jesteśmy w stanie sprawdzić, czy jest między nami chemia i czy do siebie pasujemy.
Dlatego zaprosimy Cię na spotkanie do naszej centrali na Mokotowie. Na spotkaniu poznamy się lepiej i trochę dłużej porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach i pracy na wybranym stanowisku.
Tutaj nie ma żadnego „schematu”, bo każda rozmowa jest inna. W trakcie spotkania otrzymasz do wykonania krótkie zadanie praktyczne, które przybliży Ci, jak wygląda praca w bankowości. Jeśli będziesz miał pytania, chętnie na nie odpowiemy. Pokażemy Ci również, jak będzie wyglądał plan szkoleń i co czeka Cię w pierwszych dniach pracy.
Etap #4 Akcja finalizacja!
Przyszedł czas na podsumowanie. Niezależnie od wyniku rekrutacji, ważna jest dla nas informacja zwrotna. Jeśli dobrze wypadniesz na wcześniejszych etapach, otrzymasz przez telefon ofertę pracy oraz konkrety na temat wynagrodzenia, terminu rozpoczęcia pracy oraz innych kwestii formalnych. Zaproponujemy Ci również termin szkolenia wstępnego. Piłka znowu będzie po Twojej stronie, bo po przeanalizowaniu oferty, będziemy prosili Cię o odpowiedź: wchodzę w to! Albo nie – jeżeli tak zdecydujesz.
Jeśli pojawią się jeszcze jakieś pytania, pytaj śmiało. Jesteśmy po to, żeby pomóc i rozwiać wszystkie Twoje wątpliwości.
Jeżeli zdecydujesz, że kariera w centrum telefonicznej obsługi klienta Banku Millennium to coś właśnie dla Ciebie, pomożemy Ci przygotować się do pierwszych dni pracy. Twój komfort to nasz priorytet. Dbamy o przyjazny przebieg rekrutacji. Bezapelacyjnie, do samego końca :)