Bank Millennium

3.9Pokaż więcej
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

O Bank Millennium

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem  komercyjnym oferującym usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów oraz kanały bankowości elektronicznej. Powstał w 1989 roku jako jeden z pierwszych prywatnych banków w Polsce. Jest także pierwszym bankiem notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Bank Millennium to firma, w której możesz odnaleźć swoje miejsce bez względu na to, czy jesteś zorientowanym na pracę z ludźmi humanistą, uzdolnionym analitycznie matematykiem, czy też posiadasz inne cechy potencjalnego pracownika. Istotne jest, że pragniesz zdobywać doświadczenie w bankowości i chcesz rozwijać się z nami. Zapewniamy naukę poprzez aktywny udział w projektach, atrakcyjne wynagrodzenie, a najlepszym uczestnikom oferujemy możliwość stałego zatrudnienia po zakończeniu praktyk lub stażu!


Wiosną uruchamiamy Program Praktyk Letnich  oraz staż Goodie Expert Start Up w obszarze nowych technologii.


Serdecznie zapraszamy studentów ostatnich lat studiów i absolwentów, pragnących rozwijać się w ramach jednej specjalizacji i wiążących swoją przyszłość zawodową z bankowością.


Szczegóły dotyczące poszczególnych programów na naszym stoisku i stronie internetowej: www.bankmillennium.pl/kariera/






Nowe OpinieDodaj

4.2

Byłam zaskoczona, że było tak fajnie

2017-01-24
Konsultantka
Pozytywnie mnie zaskoczyli zaoferowanymi warunkami pracy. W dodatku warunki obiecane na rozmowie w pełni się zrealizowały. Nie obiecują gruszek na wierzbie na szczęście :)

Decyzję o odejściu do innej firmy o podobnym profilu podjęłam po grubo ponad roku pracy tutaj. Nie było konkretnego powodu, szukałam alternatywy i ją znalazłam :)

Millennium polecam osobom aktywnym, nastawionym na rozwój, zdobywanie wiedzy, zarabianie, szkolenie się i pracę w najlepszej atmosferze :)
Pokaż benefity i ocenę

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna

Doradca Klienta (Praca)

2017-04-04
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: ŁódźTermin rozmowy: 3.2017
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
Pokaż całą rozmowę kwalifikacyjną
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz