AXA

Obsługa Klienta / Call Center, Ubezpieczenia

O AXA

AXA jest światowym liderem w ubezpieczeniach i zarządzaniu aktywami. W Polsce AXA jest obecna od 2006 roku. Oferuje ubezpieczenia na życie, inwestycyjne, wypadkowe, komunikacyjne, turystyczne, majątkowe, otwarty fundusz emerytalny oraz usługi zarządzania aktywami niemal 2,6 mln klientom oraz ubezpieczenia majątkowe dla firm, w tym międzynarodowych korporacji.

Misją AXA na całym świecie, także w Polsce, jest wzmocnić w naszych klientach poczucie spokoju i bezpieczeństwa poprzez zaoferowanie rozwiązań, które chronią naszych klientów oraz ich najbliższych przed finansowymi skutkami wydarzeń zagrażających życiu, zdrowiu, mieniu i dorobkowi, a także poprzez zarządzanie ich oszczędnościami i aktywami.

Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Jednak korporacja

anonimowo
Może mój tytuł do końca dobrze nie zabrzmiał przecież od początku wiedziałam, że idę do korporacji. Rzecz w tym, że liczyłam na małą korporacyjność i... się wzięłam rozczarowałam. To takie 100% korporacji w korporacji. Małe pieniądze wielkie wymagania tona stresu.

Sytuację "studzi" fajna atmosfera w obrębie danego działu i benefity (pakiet medyczny, Multisport, ubezpieczenie, bony np. na święta, jabłka w biurze itp. itd.).

Czy ktoś się tu odnajdzie ciężko powiedzieć zależy czego oczekuje na starcie.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa
  • Bony / bilety / zniżki
  • Owoce i napoje w firmie
  • Ubezpieczenia na życie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Młodszy Specjalista ds. Kontaktów z Klientami (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 1.2017
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Inne
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Stanowisko które się bardzo szumnie nazywało było de facto pracą na obsłudze klienta na zasadzie odbierania połączeń przychodzących realizacji zapytań itp itd

Nazwę muszę przyznać nadali temu wyjątkowo ładną i w ogłoszeniu ładnie wyjaśnili podstawowe zasady zatrudnienia. Bardziej rozwinęli temat na spotkaniu. Spotkanie prowadziły dwie osoby

W trakcie rozmów pytali się o chęć do nauki chęć do podejmowania nowych wyzwań łatwość nawiązywania kontaktów rozmowy z ludźmi dostępność w godzinach 8-19, okres od którego można by było zaczynać pracę