Aon

3.8Pokaż więcej
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

O Aon

With 50,000 employees in more than 120 countries, Aon is the leading global advisor on the topics of risk and people. We provide innovative solutions to our clients around six key areas: health, talent, risk, retirement, data & analytics and capital.

In Krakow we have 1100 employees with plans to keep growing.


Our main businesses in Krakow are:

  • HR Administration,
  • Finance,
  • Employee Benefits Administration,
  • IT & Technology,
  • Business Support.


What’s different about Aon?

Our colleagues tell us a consistent message: Aon has a supportive and friendly corporate culture. We’re not arrogant, aggressive or pedantic. We’re actually very nice, sensible and we respect our colleagues.


You’ll get opportunities. We’ll support you.

Starting with a 3 day induction and a buddy assigned to help you get on board. We understand that our colleagues expect dynamic growth. That’s why create many internal career opportunities. On top of that there’s a best in class benefits package waiting for you. Free medical and dental care for you and your family, and a flexible benefits budget.


Aon Paid Internship Program

Mid-years students join Aon to check which type of work suits them best. Final-years students are sharpening their skills and getting great work experience. Many of our interns are being offered full time positions. Visit www.pracaaon.pl and check how you can start a career at Aon.

 



Nowe OpinieDodaj

3.6

Stabilna praca

2016-11-23
anonimowo
Stabilna praca z dobrą wypłatą tak można podsumować AON. Niektórzy pracują krócej inni dłużej bo to korporacja ale nie czuć tej korporacyjności.

W środku pod względem atmosfery i presji przypomina bardziej rodzinne miejsce. Trzeba mieć wyjątkowego pecha żeby w dziale to wyglądało inaczej. Raczej bez spięć, problemów, elastyczny stosunek do pracownika w tym do jego godzin pracy. Dodawane benefity są fajnym dodatkiem. Przyczepić się da tylko do ilości szkoleń ale i tak fajnie, że jakiekolwiek robią.
Pokaż benefity i ocenę

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna

Trainee in Customer Service Centre (Praktyka/Staż)

2017-01-19
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: KrakówTermin rozmowy: 11.2016
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pokaż całą rozmowę kwalifikacyjną
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz