Praca - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży – Helpdesk

Branża: Sprzedaż, Finanse / Ekonomia, Human Resources, Usługi Prawnicze
Dodano: 2017-01-12
Lokalizacja: Warszawa
Wygasa: 2017-06-29
Praca

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży – Helpdesk


Jeśli:
  • Posiadasz doświadczenie w pracy w branży turystycznej?
  • Posiadasz dobrą znajomość systemów rezerwacyjnych (IRIS+)?
  • Znasz bardzo dobrze język angielski i/lub niemiecki?
  • Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, posiadasz wysokie zdolności interpersonalne, a także potrafisz pracować w grupie?
  • Jesteś zaangażowany i asertywny?

Odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania? To oznacza, że szukamy właśnie Ciebie!

Zadania na stanowisku
  • Pomoc i porady telefoniczne dla agencji TUI przy rezerwacjach w systemie rezerwacyjnym IRIS.plus oraz pomoc przy zapytaniach produktowych
  • Obsługa linii telefonicznych przypisanych do działu wsparcia sprzedaży
  • Kontakt z Centralą TUI oraz z oddziałami TUI za granicą
  • Dokonywanie zapytań poza kontyngentowych (pomoc przy realizacji
    niestandardowych pobytów klientów)
  • Współpraca z oddziałami TUI w Polsce
  • Codzienne opracowywanie zapytań na skrzynkach e-mail
  • Kompleksowe wspieranie sprzedaży produktów TUI
Oferujemy:
  • umowę o pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju również w ramach innych Działów
  • pracę w ciekawym zespole z uśmiechniętymi ludźmi
  • atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od wyników jakości obsługi
  • pracę w systemie zmianowym (również weekendy)
  • szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń
  • liczne study tour’y oraz atrakcyjne oferty na produkty TUI
  • szeroki pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć językowych, karty Multisport oraz ubezpieczenia na życie
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego w branży turystycznej (liczne szkolenia wewnętrzne)
  • czas na przerwę i pyszną kawę, którą zawsze jest z kim wypić!

Kliknięcie przycisku „wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Grupę TUI w Polsce zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz