Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

VECTRA S.A.

O VECTRA S.A.

Vectra to Grupa Kapitałowa, jeden z liderów pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator kablowy w Polsce:

  • ponad 926.000 abonentów
  • ponad 300 miast w Polsce
  • 97 Biur Obsługi Klienta

 Zakres działalności Grupy Vectra to:

  • telewizja kablowa – analogowa i cyfrowa, w tym dostęp do programów telewizyjnych w standardzie HD
  • szerokopasmowy dostęp do internetu – tradycyjny kablowy oraz mobilny poprzez modem USB
  • telefonia stacjonarna bazująca na technologii cyfrowej

Vectra rozwija się dynamicznie poprzez zwiększanie swojej efektywności biznesowej, rozwój organiczny oraz akwizycję mniejszych sieci. Od lat aktywnie uczestniczymy w kształtowaniu i konsolidacji polskiego rynku multimedialnego, skupiając pod jedną marką lokalnych operatorów. Naszymi największymi akwizycjami było dwukrotne pozyskanie sieci z około 100 tysiącami abonentów: w roku 2003 przejęcie Telewizji Kablowej Dami oraz w 2005 r. zakup Śląskiej Telewizji Kablowej. Te akwizycje umocniły drugą pozycję Vectry wśród największych operatorów kablowych w Polsce. Choć w ostatnich latach tempo konsolidacji krajowego rynku - także w skali globalnej - jest znacząco mniejsze, Vectra każdego roku przejmuje sporą liczbę klientów mniejszych operatorów na terenie całej Polski. W styczniu 2009 roku Vectra zawitała do Warszawy, przejmując miejscowego operatora Spray SA, spółkę notowaną na Giełdzie Papierów

Wartościowych. Vectra intensywnie rozwija posiadaną infrastrukturę transmisji danych. Oparta na światłowodach sieć szkieletowa Vectry ma ponad 6 tys. km i przepustowość 10 Gbps. Należy do czołówki wszystkich krajowych sieci teleinformatycznych, jakie są w posiadaniu operatorów telekomunikacyjnych. Dzięki wprowadzeniu protokołu EuroDOCSIS 3.0 i własnego systemu DWDM (zwielokrotniającego możliwości transmisyjne w sieci szkieletowej), technologiczne możliwości Vectry wyprzedzają dzisiejsze potrzeby abonentów. 

Jednocześnie Vectra stale rozwija relacje z klientami, podwyższając standardy profesjonalizmu i wysokiej jakości obsługi. Podążając za ewoluującymi zachowaniami i oczekiwaniami klientów stawiamy na łatwy i szybki kontakt, wyczerpującą informację i łatwość rozwiązywania problemów. Wdrożyliśmy nowoczesne, elektroniczne systemy obsługi zdarzeń, uruchomiliśmy wiele dodatkowych narzędzi i rozbudowujemy zespół specjalistów obsługujących klientów. Każdy element procesu obsługi klienta jest monitorowany, dzięki czemu doskonalimy się i jesteśmy nieustannie gotowi na zmiany oczekiwań klientów, aby podążać za nimi i poprawiać sposób naszego funkcjonowania.

Vectra została uznana za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku w kategorii dostawcy usług i mediów i otrzymała tytuł Created in Poland Superbrands 2015/2016. Tytuł ten przyznawany jest przez międzynarodową organizację The Superbrands Ltd., która działa w 87 krajach od ponad 20 lat. Bada ona, jakie marki są najsilniejsze w danym kraju.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Zdobyłam doświadczenie, trochę sobie dorobiłam i tyle

anonimowo
Traktowałam firmę Vectra jako taki krótki przystanek w karierze. Żeby zdobyć doświadczenie i jakoś zdobyć trochę obycia w pracy w ogóle. No i pod tym względem było fajnie. Na pewno się tam trochę nauczyłam, a przy okazji poznałam sympatycznych ludzi. Z niektórymi z nich do dziś utrzymuję kontakt, bo naprawdę się zaprzyjaźniliśmy. Więc atmosfera to na pewno duża zaleta tej firmy. I w sumie to mi na początek wystarczyło. Trochę tam popracowałam, zdobyłam wpis do CV i tyle. Bo jednak zostać tam dłużej to nie planowałam. Wynagrodzenie było po prostu średnie, a do tego praca generowała dużo stresu.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa
  • System premiowy
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Konsultant Centrum Telemarketingu (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: GdyniaTermin rozmowy: 11.2016
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Wiedza o Firmie
Wykształcenie
Wykształcenie:Obsługa programów
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Ta moja rekrutacja składała się z jednej rozmowy kwalifikacyjnej. Nie spodziewałam się zresztą niczego więcej skoro mają małe wymagania. Słyszałam jedynie, że czasami przy takich stanowiskach robią assessment center, ale tu się bez tego obyło na szczęście :)

A na rozmowie zadawali mi pytania: gdzie wcześniej pracowałam? czy mam doświadczenie w sprzedaży? czy umiem rozmawiać z klientami? czy umiem bez problemu obsługiwać komputer i urządzenia biurowe? od kiedy mogę zaczynać? jak sobie wyobrażam taką pracę? jakie mam zalety?

Przedstawiono mi też warunki zatrudnienia, że to umowa zlecenie i za jaką stawkę i jaką prowizję.