Teleperformance to światowy lider w zakresie spersonalizowanej i wielokanałowej obsługi oraz zarządzania relacjami z klientem. Koncentrując się na dostarczaniu wyjątkowych usług biznesowych, zapewniamy zintegrowane podejście OneOffice, obejmujące zarządzanie doświadczeniami klientów, usługi back-office i optymalizację procesów biznesowych. Jesteśmy obecni na polskim rynku nieprzerwanie od ponad 27 lat. Obecnie zatrudniamy 1600 pracowników, z 55 różnych krajów. Dołącz do nas już dziś!
Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy
Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.
Aplikowałeś na: Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego
Rekrutacja odbyła się:październik 2016, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Na tej mojej rozmowie było ok. Rozmowa trwała jakąś godzinę. Najpierw były pytania po polsku i 2 po angielsku, potem krótki test. Chodzi o to żeby zdiagnozować podstawowe problemy jakie może mieć użytkownik i wyciągnąć od użytkownika co tak na dobrą sprawę się dzieje ze sprzętem. Na samej rozmowie chcieli się dowiedzieć paru rzeczy związanych z doświadczeniem, godzinami pracy, warunkami finansowymi, obsługą klientów i zainteresowaniami. Rozmowa nie była trudna
Aplikowałeś na: Specjalista ds. obsługi klienta
Rekrutacja odbyła się:luty 2015, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 3
Moje relacja:
U mnie rekrutacja była całkiem rozbudowana. Zaczęło się od standardowej rozmowy z kawałkiem po niemiecku (bo na specjalistę z takim językiem startowałam). Następnie miałam jeszcze test językowy. Test to były teksty do poprawki i część z gramatyką a oprócz tego jeszcze miałam napisać maila w odpowiedzi na zapytanie klienta. Tego nie ma co się obawiać jak ktoś rzeczywiście zna niemiecki a nie ma go tylko w CV Na rozmowie pytania jak wszędzie: doświadczenie, oczekiwania, motywacja, kiedy mogę zacząć, ile chce zarabiać, czy jestem cierpliwa itp.
Aplikowałeś na: Customer service
Rekrutacja odbyła się:luty 2016, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
Ja byłam u nich na krótkiej rozmowie i to był jedyny etap rekrutacji. Potem dostałam informację, że mogą zaproponować mi pracę. Niewiele wymagają od razu mówiąc, że oni sami szkolą z produktów, sposobów prowadzenia rozmowy i dlatego nie trzeba tego umieć. Na koniec szkolenia dają certyfikat to później go można wykorzystać. Oczekują dobrej dykcji żeby się dało zrozumieć co się mówi przez telefon, dlatego trzeba o sobie poopowiadać. Np. jakie są twoje oczekiwania. Po angielsku miałam powiedzieć czym się interesuje i jak spędzam wolny czas. Pytali też o grafik tzn. czy mogę pracować na zmiany do 22 maksymalnie i już od 6 rano. To w sumie było wszystko, ale sympatycznie, więc nie trzeba się stresować.
Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪
Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.
Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.