Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

Sopra Steria Polska Sp. z o.o.

Nowe technologie / IT, Obsługa Klienta / Call Center

O Sopra Steria Polska Sp. z o.o.

Jesteśmy francuską firmą z branży IT. Swoją historię z miastem Katowice rozpoczęliśmy 10 lat temu w niewielkim zespole, który dziś liczy ponad 900 osób i wciąż się rozwija. Pracownicy wspierają kilkudziesięciu klientów, głównie z obszaru bankowego, handlowego oraz telekomunikacji. Nasza siedziba mieści się w centrum miasta, co ułatwia mieszkańcom regionu zdobywanie doświadczenia w międzynarodowym środowisku biznesowym.

W naszym katowickim centrum wspieramy klientów zarówno w obszarze Infrastructure Management (Monitoring, Service Desk, Back Office, Administracja drugiej i trzeciej linii wsparcia, m.in. Windows, Linux, Virtualization, Cloud) oraz Application Management (Java, .Net).

Realizujemy zadania dla zagranicznych klientów w następujących językach:

  • francuskim
  • niemieckim
  • włoskim
  • hiszpańskim
  • portugalskim
  • angielskim

Na osoby rozpoczynające swój rozwój w IT czeka pakiet szkoleń, które ułatwią pracę z narzędziami klienta. Pracownicy mają także możliwość udziału w darmowych kursach językowych. W firmie odnajdą się zarówno pasjonaci języków obcych, specjaliści IT oraz osoby chcące połączyć studia z pracą zawodową. Nagroda Laur Studencki 2013 w kategorii „Przyjazny Pracodawca” potwierdza efektywną współpracę ze szkołami wyższymi oraz zrozumienie potrzeb osób rozpoczynających karierę zawodową.

Na co dzień zajmujemy się informatyką, ale przede wszystkim tworzymy międzynarodowe środowisko umożliwiające wymianę różnych doświadczeń zawodowych, wartości oraz kultur. Organizacja różnego rodzaju wydarzeń sportowych, charytatywnych, imprez oraz konkursów jest możliwa dzięki otwartości i zaangażowaniu naszych pracowników.

Zapraszamy na naszą stronę www.soprasteria.pl, nasze profile na Facebooku oraz Instagramie: soprasteria_pl  #soprasteria_kato.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Mają swoje lepsze i gorsze strony

anonimowo
Przyznaję że ok są: pieniądze, benefity, atmosfera, ludzie, godziny pracy. Dla mnie to wszystko było za mało żeby chcieć pracować u nich dłużej niż to co pracowałem. Na pewno można tu zdobyć bardzo szerokie doświadczenia zarówno z obsługi klienta jak z pracy w obcych językach i z IT. Przynajmniej część z tej całości przyda się potem w kolejnych miejscach. Jestem przykładem że się przydaje. A było za mało bo chciałem mieć więcej szans pokazania swoich umiejętności i mniej stresu. Ale co kto lubi
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje